Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسدی هافبک فصل پیش تیم تراکتور تبریز که به تیم سنت پولتن پیوسته بود از این تیم جدا شد و در نقل و انتقالات نیم فصل از بمب های نقل و انتقالات خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا اسدی بازیکن تیم سنت پولتن اتریش که در ابتدای فصل با جدایی از تراکتور به این تیم اتریشی پیوسته بود پس از عدم موفقیت در این باشگاه اتریشی با توافق با مدیران سنت پولتن از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اسدی در ابتدای فصل مدنظر تیم های سپاهان ، پرسپولیس ، استقلال و تراکتور بود اما ترجیح داد به اروپا برود .

با توجه به این که تیم های استقلال و سپاهان در خط هافبک مشکلاتی را دارند ، احتمالا شاهد رقابت سنگینی بین این دو تیم برای جذب اسدی خواهیم بود .

در تیم پرسپولیس با وجود کامیابی نیا ، سرلک و نوراللهی به نظر می رسد این تیم نیازی به این بازیکن نداشته باشد.

اسدی سایقه بازی در سپاهان را داشته و پیوستنش به این تیم محتمل تر به نظر می رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سپاهان پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس تراکتور رضا اسدی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!

به گزارش "ورزش سه"، از همشهری، یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس در این فصل که هرگز هم حل نشد، فقر مهاجم نوک بود. آنها در نیم‌فصل اول فقط شهاب زاهدی و نبیل باهویی را داشتند که از دومی هم آبی گرم نمی‌شد، حالا هم فقط عیسی آل‌کثیر تک و تنها در خط حمله باقی مانده است. آنچه اما افسوس قرمزها را مضاعف می‌کند، موفقیت جالب توجه مهاجمان پیشین پرسپولیس در تیم‌های جدیدشان است؛ ازجمله همین شهاب زاهدی که فعلا جی‌لیگ را به آتش کشیده است. به همین بهانه نگاهی انداختیم به آماری که او، شهریار مغانلو و رضا اسدی بعد از ترک پرسپولیس به جا گذاشتند.

*شهریار مغانلو: 77‌بازی، 35‌گل
پرسپولیس او را می‌خواست و عالم و آدم هم این مسئله را می‌دانستند. با وجود این زور سرخپوشان به حفظ مغانلو نرسید. او بعد از یک نیم‌فصل حضور مفید و اثرگذار در پرسپولیس، باید به باشگاه سانتاکلارا در پرتغال باز می‌گشت. اینجا بود که سپاهان وارد گود شد و توانست رضایتنامه شهریار را برای بازی در اصفهان بگیرد. گویا در آن زمان محمد محبی در ازای همین رضایتنامه به سانتاکلارا منتقل شد. هر چه هست، طی 3‌فصل بازی برای سپاهان، آمار مغانلو سال‌به‌سال بهتر شده است. او فصل اول طی 28‌بازی، 8‌گل به ثمر رساند، فصل دوم در 28‌بازی، 13گل زد و این فصل درحالی‌که هنوز 6‌هفته به پایان مسابقات باقی مانده، توانسته تعداد گل‌هایش را به عدد‌14 برساند و به‌احتمال فراوان از این هم جلوتر خواهد رفت. مغانلو بعد از ترک پرسپولیس در هر بازی به‌طور متوسط 0.45‌گل به ثمر رسانده است.

*رضا اسدی: 49‌بازی، 21‌گل
داستان رضا اسدی با شهریار مغانلو فرق داشت. او یک فصل حضور ناموفق را در پرسپولیس تجربه کرد که از همان لحظه اول هم تحت فشار انتقادات بود. اسدی در این تیم به‌عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شد و با وجود استعداد غریبی که در گلزنی نشان می‌داد، باز به ذهن کادرفنی نرسید که می‌تواند جلوتر بازی کند. امتیاز این ابتکار برای پاکو خمس، سرمربی تراکتور بود. اسدی طی 28‌بازی برای این تیم، 11گل به ثمر رساند و سپس در انتقالی جنجالی راهی سپاهان شد. ترکش‌های این انتقال تا همین استقبال دلاری(!) هواداران تراکتور از اسدی در بازی نوروزی با سپاهان ادامه داشت. در هر صورت درخشش اسدی در اصفهان هم ادامه یافت و او در این فصل توانسته طی 21‌بازی، 10‌گل به ثمر برساند. اسدی بعد از ترک پرسپولیس میانگین 0.42‌گل زده در هر بازی را ثبت کرده که نسبتا چشمگیر است.

*شهاب زاهدی: 6‌بازی، 5‌گل
این یکی هم که دیگر خیلی عجیب و غریب است. اینطور نبود که پرسپولیسی‌ها شهاب زاهدی را نخواهند. با این حال او به‌طور مستمر تحت فشار انتقادات بود و بعد از بازگشت عیسی آل‌کثیر هم به این نتیجه رسید که باید تیم را ترک کند. در نهایت زاهدی راهی جی‌لیگ شد تا برای آویسپا فوکوکا بازی کند. حتما می‌دانید که استارت شهاب در سرزمین سامورایی‌ها تا چه اندازه حیرت‌انگیز بوده است. او طی 6‌بازی، 5گل زده؛ یعنی به‌طور متوسط 0.83‌گل در هر مسابقه که خیلی شگفت‌انگیز است و طبیعتا به‌تدریج کاهش خواهد یافت. آنچه باقی می‌ماند فقط حسرت پرسپولیسی‌هاست و لابد آنها فکر می‌کنند حضور هر یک از این 3‌بازیکن در پیشانی خط حمله‌شان چقدر می‌توانست حیاتی باشد.

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!