Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سایت پلیس، حسین میش مست ابراز کرد: برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری خطرناک کووید 19 طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی دارای پلاک غیر بومی داخل استانی و خارج از استان به شهر مقدس مشهد آغاز و تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: خودروهای دارای پلاک غیر بومی استانی و خارج استانی در صورت ورود و تردد در شهر مشهد به وسیله دوربین های کنترلی و تیم های استقراری و گشتی پلیس راه به مبلغ 500 هزار تومان اعمال قانون و برگشت داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از شهروندان فهیم و قانون مدار خواست همچون همیشه یاور همراه خادمان خود در پلیس راه  خراسان رضوی باشند و به خاطر حفظ سلامتی و قطع حلقه اتصال ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین میش مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی منع تردد شبانه پلیس راه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد