Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگذشت دو ستاره سرشناس فوتبالی به فاصله چندروز در اثر ابتلا به ویروس کرونا جامعه ایرانی را با یک شوک روحی مواجه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا تحقیق و بررسی درباره نحوه ابتلا و مکانی که این دو چهره به ویروس مبتلا شده اند ادامه دارد.

در روزهایی که مهرداد میناوند و علی انصاریان در بیمارستان بستری بودند، فیلم کوتاهی از حضور میناوند در یک کلینیک دندانپزشکی و عکسی از علی انصاریان کنار همان دندانپزشک منتشر و ادعا شد آنها در این دندانپزشکی مبتلا شدند اما چند روز پس از آن، فیلم هایی از استودیوی کارگزار باشگاه پرسپولیس منتشر و ادعا شد مهرداد میناوند که هنگام ضبط برنامه ویژه دربی تهران علائم کرونا را داشته، در حین این برنامه ویروس را به علی انصاریان و سایر حاضرین منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خبر رسید فیلمبردار این برنامه هم که در استودیو حضور داشت به کما رفته است.

بعد از فوت انصاریان هم فیلم کوتاهی منتشر شد که مهرداد در فاصله نیم متری او نشسته و ناگهان وسط برنامه زنده می گوید احساس می کنم دارم می افتم!

 اما حالا با گذشت چند روز از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند، روایت تازه ای درباره آغاز بیماری آنها به گوش می رسد.

 گفته می شود در یک سفره خانه سنتی حوالی پل صدر در خیابان شریعتی، یک مهمانی با حضور برخی چهره های مشهور ورزشی و هنری برگزار شده و اغلب چهره هایی که در این سفره خانه سنتی حضور داشتند، به کرونا مبتلا شدند.

 در جمع افرادی که به کرونا مبتلا شدند، نام چند چهره مشهور سینمایی و تلویزیونی هم به چشم می خورد. حالاطرفداری نوشته بررسی ها در مورد این سفره خانه سنتی و مهمانی موردنظر که با حضور چهره های هنری و فوتبالی برگزار شد، ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان ویروس کرونا درگذشت انصاریان درگذشت میناوند ابتلا به کرونا تابناک ورزشی دهه فجر حکومت پهلوی بیعت همافران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر

برای خرید و دانلود قانونی قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا و هنرمندانی همچون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان و… به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.   برای دانلود قسمت جدید سریال گناه فرشته قسمت آخر روی لینک زیر کلیک کنید «« دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته»»   درباره سریال گناه فرشته قسمت آخر و پایانی قسمت 18 هجدهم سریال گناه فرشته قسمت آخر در ژانر اجتماعی و درام به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا می باشد. در خلاصه داستان آمده آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه! من انقدر یاد گرفتم که تقدیرمو بپذیرم ولی خر این پذیرفتن نشم. قسمت آخر گناه فرشته قسمت ۱۸ کی میاد؟ قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 8 صبح از رسانه فیلیمو و مدرن فیلم پخش می شود.

قسمت اخر سریال گناه فرشته قسمت 18 را از کجا ببینم؟ 

قسمت آخر سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

برای دانلود قسمت هجدهم 18 فیلم گناه فرشته قسمت اخر روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود گناه فرشته قسمت ۱۸ »»

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته

شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، پردیس پورعابدینی، بهروز رضوی، فرید سجادی حسینی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، جمشید گرگین، سید مهرداد ضیایی، جعفر دهقان، فخرالدین صدیق شریف، سام کبودوند و نفس بازغی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • می‌توان با بررسی سطح بینایی، زوال عقل را ۱۲ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز