Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@10:53:45 GMT

برنامه پرسپولیس تا پایان نیم فصل تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۲۰۲۷

برنامه پرسپولیس تا پایان نیم فصل تغییر نمی‌کند

کادرفنی پرسپولیس تصمیم به تغییر در سیستم بازی این تیم تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای سه بازی باقیمانده تا پایان دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که ترکیب این تیم با توجه به مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی خود دست‌خوش تغییر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان در سه بازی گذشته مجبور به تغییر در ساختار دفاعی این تیم شد.

بیشتر بخوانید:

با این پرسپولیس دیگر استقلال تنها نیست!/خیز سرخپوشان برای پنجمین قهرمانی

مهدی شیری و سید احسان حسینی زوج دفاعی این تیم را در شکست دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک تشکیل دادند اما در ادامه با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی از بند مصدومیت، شاهد حضور کاپیتان این تیم در کنار کمال کامیابی نیا در دفاع میانی سرخپوشان بودیم.

پرسپولیس در دو دیدار گذشته خود مقابل نمایندگان تبریز در لیگ برتر بیستم به پیروزی رسید تا جایگاه خود را به عنوان مدافع قهرمانی در لیگ برتر بهبود ببخشد.

حالا سرخپوشان پایتخت پس از ثبت کلین شیت حامد لک در جریان برد یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور تبریز باید بدون حضور این دروازه‌بان به مصاف مس رفسنجان برود.

«بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان کُروات پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر بیستم درون دروازه این تیم قرار می‌گیرد اما باز هم ساختار دفاعی پرسپولیس تغییر نخواهد کرد تا این تیم در سه بازی باقیمانده خود در لیگ برتر با ترکیب همیشگی خود وارد میدان شود.

کادر فنی پرسپولیس با وجود از دست دادن بشار رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه تاکتیکی خود را تغییر چندان نداد تا منتظر تغییرات در لیست خود برای نقل و انتقالات زمستانی مانده و پلان تاکتیکی خود را با توجه به موجودی اش تغییر بدهد.

سه دیدار باقیمانده پرسپولیس تا پایان دور رفت به شرح زیر است:

* پرسپولیس - مس رفسنجان؛ ۲۱ بهمن ماه
* پرسپولیس - پیکان؛ ۲۶ بهمن ماه
* گل گهر سیرجان - پرسپولیس؛ اول اسفندماه

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر تیم فوتبال پرسپولیس کادر فنی لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی لیگ برتر تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)