Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قدرتی گفت: بخشی از قانون گریزی و قانون ستیزی که امروز در جامعه وجود دارد به دلیل نوع عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام «نوراله قدرتی» در اولین گردهمایی تکالیف دستگاه های اجرایی در اجرای صحیح وظایف، قوانین و مقررات با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضایی در شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: سند تحول قضایی در پی رضایتمندی و اعتماد مردم بوده و با خود اعتماد مردم را به همراه دارد و سندی است که برای تحقق آن از مردم استمداد طلبیده شده بنابراین علاوه بر جوامع نخبگان و علمی، مورد توجه شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: قانون پذیری و اشراف مدیران بر قوانین و مقرارت اولین گام برای برقراری نظم، امنیت، ایجاد امید در جامعه و احیای حقوق عامه است، چرا که بخشی از قانون گریزی و قانون ستیزی که امروز در جامعه وجود دارد به دلیل نوع عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی کشور است.

 

وی اعلام کرد: درحقیقت مردم ولی نعمتان نظام اسلامی و همه مسئولان هستند و آنچه که از مسئولان انتظار دارند اجرای صحیح قوانین و مقرارت است.

 

حجت الاسلام قدرتی تأکید کرد: با اقدامات صورت گرفته در شهرستان بوئین زهرا امیدواریم هر روز شاهد کاهش عدم اجرای قوانین باشیم و از این پس مردم، گله ای در این خصوص نداشته باشند.

 

گفتنی است در ادامه رئیس کل دادگستری استان به همراه مسئولان قضایی و مدیران اجرایی شهرستان بویین زهرا از سه شرکت شایسته سازان مهر ایرانیان، لطیف پلاستیک قزوین و آیلار پلاستیک بازدید کرد.

 

حجت الاسلام قدرتی در این بازدید اظهار کرد: یکی از رویکردهای ما این است که واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل را به چرخه تولید بازگردانیم زیرا هم هزینه کمتری دارد و هم به اشتغال و تولید کمک می شود و فعالیت کارخانه ها با تمام ظرفیت از مهمترین اهداف ما در استان است.

 

وی یادآور شد: مقرر شد در نشست فوق العاده ای در آینده نزدیک مشکلات این واحدهای تولیدی مرتفع و هر چه سریع تر بازگشایی و به مرحله تولید برسند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگستری قزوین قانون گریزی مسئولان اجرایی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند