Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:12:19 GMT

رزمایش الی بیت‌المقدس در کوهدشت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۳۱۰۲

رزمایش الی بیت‌المقدس در کوهدشت برگزار می‌شود

سرهنگ کونانی از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج کوهدشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز نهال ارزشمند انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند و شجره‌ای طیّبه‌ تبدیل‌شده و این حاصل مجاهدت‌های امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و همراهی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در سطح پایگاه‌های بسیج کوهدشت افزود: این رزمایش با شعار «پای‌کار انقلاب ایستاده‌ایم» به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با مشارکت دسته‌های رزمی پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: برپایی تورهای ایست و بازرسی، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد و… ازجمله برنامه‌های این رزمایش است.

وی با اشاره به اجرایی گشت‌های رضویون توسط بسیجیان، تصریح کرد: این رزمایش باهدف ارتقای امنیت پایدار محله محور، خدمت‌رسانی و نمایش اقتدار بسیج با رویکرد دفاعی، امنیتی و امدادی، 21 بهمن 99 برگزار خواهد شد.

کونانی با اشاره به‌ضرورت تبیین و نهادینه‌کردن دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه، گفت: برپایی نشست‌های روشنگری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ازجمله برنامه‌های سپاه شهرستان در این راستا و در دهه مبارک فجر بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حمله به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم