Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته ترافیکی برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در فاصله زمانی ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم ۲۲ بهمن در روز چهارشنبه، مسافران ورودی به تهران از طریق تقاطع آزادراه تهران- کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافری جنوب انتقال داده می‌شوند و مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند هم می‌توانند از پایانه‌های مسافری جنوب، بیهقی و شرق تهران به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رامشینی، مدیر روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران نیز از اجرای متفاوت برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در پایانه‌های پایتخت خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های فرهنگی اجتماعی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکل و قالبی متفاوت و متناسب با مسئله همه‌گیری کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این برنامه‌ها بر مبنای پیشگیری از ازدحام و گردهمایی افراد و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و در عین حال مشارکت همگانی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در پایانه‌ها گفت: آذین‌بندی و نورپردازی پایانه‌ها متناسب با ایام‌الله دهه فجر، پخش نواهای انقلابی از رادیو مسافر-صدای پایانه، ایستگاه تست رایگان کرونا برای تمامی مسافرین و شهروندان، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب به روایت تصویر، پخش کلیپ‌های تصویری دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقرار تیم سیار انتقال خون در پایانه‌ها و برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف آشنایی با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این سازمان در این ایام است.

کد خبر 583797 برچسب‌ها ۲۲ بهمن شهرداری پایانه تهران سازمان پایانه‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ۲۲ بهمن شهرداری پایانه تهران سازمان پایانه ها برنامه ها پایانه ها ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با پایانه شرق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه‌ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود. با توجه به وعده‌هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اجرای موفق پروژه ملی ترمینال سلام با وجود تحریم‌های شدید+عکس

او با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی‌های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن‌بندی آن انجام شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعاونی‌ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه‌اندازی پایانه جدید جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

آقامیری ادامه داد: جانمایی با اولویت تعاونی‌های پایانه سابق صورت می‌گیرد و فضای مازاد به تعاونی‌های جدید اختصاص خواهد یافت.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه سابق جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227185 برچسب‌ها حمل و نقل

دیگر خبرها

  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • خداحافظی با پایانه شرق در تهران
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • تعطیلی بنادر مسافربری هرمزگان
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • تحقق بودجه ۲۰ میلیارد تومانی سازمان پایانه‌های شهرداری قم
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود