Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیته ترافیکی برگزاری مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در فاصله زمانی ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم ۲۲ بهمن در روز چهارشنبه، مسافران ورودی به تهران از طریق تقاطع آزادراه تهران- کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافری جنوب انتقال داده می‌شوند و مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند هم می‌توانند از پایانه‌های مسافری جنوب، بیهقی و شرق تهران به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رامشینی، مدیر روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران نیز از اجرای متفاوت برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در پایانه‌های پایتخت خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های فرهنگی اجتماعی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکل و قالبی متفاوت و متناسب با مسئله همه‌گیری کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این برنامه‌ها بر مبنای پیشگیری از ازدحام و گردهمایی افراد و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و در عین حال مشارکت همگانی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در پایانه‌ها گفت: آذین‌بندی و نورپردازی پایانه‌ها متناسب با ایام‌الله دهه فجر، پخش نواهای انقلابی از رادیو مسافر-صدای پایانه، ایستگاه تست رایگان کرونا برای تمامی مسافرین و شهروندان، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب به روایت تصویر، پخش کلیپ‌های تصویری دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقرار تیم سیار انتقال خون در پایانه‌ها و برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف آشنایی با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این سازمان در این ایام است.

کد خبر 583797 برچسب‌ها ۲۲ بهمن شهرداری پایانه تهران سازمان پایانه‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ۲۲ بهمن شهرداری پایانه تهران سازمان پایانه ها برنامه ها پایانه ها ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط نامناسب جوی بنادر مسافربری هرمزگان را تعطیل کرد

ایسنا/هرمزگان درپی وزش بادهای شدید و مواج شدن دریا، تردد از بنادر مسافربری استان هرمزگان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، با اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، باتوجه به شرایط نامناسب جوی، بنادر شهید حقانی، ذاکری قشم و هرمز فعالیت نخواهند داشت.

مسافران برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از مسیر بندر پهل بندرخمیر به بندرلافت قشم استفاده کنند.

درپی پیش‌بینی‌های هواشناسی، هشدار سطح قرمز در استان صادر شده است و وزش بادهای نسبتاً شدید و شدید و مواج شدن دریا محتمل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • شرایط نامناسب جوی بنادر مسافربری هرمزگان را تعطیل کرد
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • تحقق بودجه ۲۰ میلیارد تومانی سازمان پایانه‌های شهرداری قم
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • ورود بیش از یک میلیون مسافر از ‌پایانه‌های مسافربری به مشهد در تعطیلات نوروز