Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح دوشنبه به منظور انجام سفری یک روزه به لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

به گزارش برنا، محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، صبح دوشنبه به منظور انجام سفری یک روزه به لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

بازدید از طرح بازسازی پل های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان،  تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یک هزار و ۵۰۰ نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه های نوبخت در خرم آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود.

همچنین در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار لرستان و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه به امضا می رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت سازمان برنامه و بودجه رییس سازمان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷ همت به طرح دارویار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت سلمان اسحاقی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از موضوعات مهمی است که در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد و برای تحقق این مهم باید هماهنگی هایی میان متولیان یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با محوریت سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام شود و این مساله مهم دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسحاقی افزود: بحث معیشت کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و استفاده از ظرفیت این نیروها و تعرفه گذاری پرستاری از جمله مسائل و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بود .همچنین استفاده از ظرفیت برنامه هفتم و بودجه 1403 در پیشبرد اهداف نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مشکلات حوزه سلامت توسط کمیسیون بهداشت به گونه‌ای است که در پی نشست کمیسیون بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، ۷ همت بابت پرداخت مطالبات ذی نفعان اصلی یعنی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش اختصاص یافت که اتفاق مثبتی در زمینه تامین دارو ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار