Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@04:04:52 GMT

سارق دريچه‌هاي فاضلاب شهري به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۳۶۱۵

سارق دريچه‌هاي فاضلاب شهري به دام افتاد

خبرگزاری آریا- سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق دریچه‌های فاضلاب شهری با کشف 80 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: در پی گزارش شهرداری منطقه شمال غرب تهران مبنی بر سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری، بررسی موضوع در دستور کار تیم‌های عملیات کلانتری‌های تابعه سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بررسی از صحنه‌های جرم مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان سفید رنگ در تاریکی هوا مرتکب سرقت شده است، عنوان کرد: گشت زنی‌های انتظامی آغاز تا اینکه تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان بامداد روز گذشته موفق شدند خودروی متهم را شناسایی و مشاهده کردند که متهم با استفاده از ابرازی در حال سرقت دریچه فاضلاب می‌باشد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری ابراز داشت: متهم در یک عملیات پلیسی موفق دستگیر و پس از انتقال به کلانتری ستارخان به بیش از 80 فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری اعتراف و اظهار داشت تعدادی از دریچه‌های سرقتی در مخفیگاهش موجود است.
سرهنگ آذین اظهار داشت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری ستارخان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند بیش از 2 تُن انواع دریچه‌های فاضلاب مسروقه از آن مکان کشف کنند.
سرهنگ آذین از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سارق دریچه دریچه های فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ‌های شهرستان جهرم، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
علی اصغر محمدپور افزود: ماموران پلیس این شهرستان در تحقیقات خود سارق را شناسایی  و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره سرقت منزل، باغ ها و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز