Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: شاید باورتان نشود که برای تهیه یک ست ساده میز وزنه‌برداری بدلیل تحریم‌ها مشکل داشتیم.

خبرگزاری میزان - محمود خسروی‌وفا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح دستاوردهای کمیته ملی پارالمپیک در بیستمین سال تاسیس این کمیته و رونمایی از تجهیزات تولید ملی پارالمپیک اظهار داشت: در بخش نوشابه‌های ورزشی در تمام این سال‌ها همواره این کمبود را احساس می‌کردیم و به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ١٠ سال کارهای تحقیقات علمی انجام شد و نمونه‌های مختلف از کشورهای مختلف را بررسی کردیم. خوشبختانه این نیاز در داخل با همکاری شرکت زمزم برطرف شد و به تولید انبوه خواهد رسید.

وی ادامه داد: شاید باورتان نشود که برای تهیه یک ست ساده میز وزنه‌برداری بدلیل تحریم‌ها مشکل داشتیم. خوشبختانه در این بخش هم با همکاری صنایع دفاع به خودکفایی رسیدیم. در بخش تولید دیسک و وزنه هم با وجود پیچیدگی‌های موجود اقدامات خوبی انجام شده است که بخش اعظمی از ورزش همگانی ما را پوشش خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: خسروی‌وفا: پول به تنهایی راه‌گشا نیست؛ حتماً باید برنامه داشته باشیم/ دیر بِجُنبیم، کار به مشکل می‌خورد

ادامه دارد...

برچسب ها: محمود خسروی‌وفا محمود خسروی‌ وفا خسروی وفا کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک محمود خسروی وفا محمود خسروی وفا خسروی وفا کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک ملی پارالمپیک خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر

تین نیوز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی قهرمانی با اشاره به ترافیک سنگین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار- بندر خمیر دستورات ویژه ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

قهرمانی ضمن اعطاء مأموریت به رئیس حوزه قضایی بندر خمیر از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد. 

وی در این خصوص بیان کرد: با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

قهرمانی در ادامه افزود: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است