Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: شاید باورتان نشود که برای تهیه یک ست ساده میز وزنه‌برداری بدلیل تحریم‌ها مشکل داشتیم.

خبرگزاری میزان - محمود خسروی‌وفا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح دستاوردهای کمیته ملی پارالمپیک در بیستمین سال تاسیس این کمیته و رونمایی از تجهیزات تولید ملی پارالمپیک اظهار داشت: در بخش نوشابه‌های ورزشی در تمام این سال‌ها همواره این کمبود را احساس می‌کردیم و به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ١٠ سال کارهای تحقیقات علمی انجام شد و نمونه‌های مختلف از کشورهای مختلف را بررسی کردیم. خوشبختانه این نیاز در داخل با همکاری شرکت زمزم برطرف شد و به تولید انبوه خواهد رسید.

وی ادامه داد: شاید باورتان نشود که برای تهیه یک ست ساده میز وزنه‌برداری بدلیل تحریم‌ها مشکل داشتیم. خوشبختانه در این بخش هم با همکاری صنایع دفاع به خودکفایی رسیدیم. در بخش تولید دیسک و وزنه هم با وجود پیچیدگی‌های موجود اقدامات خوبی انجام شده است که بخش اعظمی از ورزش همگانی ما را پوشش خواهد داد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: نباید از گذشته غافل شویم، بیش از ٢٠٠ هزار شهید دادیم تا امروز این استقلال را جشن بگیریم. بیش از ۵ هزار ورزشکار شهید داریم. ای کاش امروز نمی‌خواستیم از ورزش و پارالمپیک صحبت کنیم و در خصوص تمام ورزش صحبت می‌کردیم. شرایط توسعه فوتبال ما را امروز ببینید که بیش از ۴٠ لژیونر داریم. در وزنه‌برداری در چه جایگاهی هستیم. در ورزش‌های رزمی مربیان ما هدایت تیم‌های ملی کشورهای دیگر را برعهده دارند. در کوهنوردی بانوان ما مرتفع‌ترین قله‌های جهان را فتح کرده‌اند و جزو ١٠ کشور برتر هستیم.

خسروی وفا ادامه داد: ورزش اثر مهمی در بخش توانمندی و درمان بخصوص در بخش معلولین دارد. ورزشکاران پارالمپیکی آنقدر توانمند شده‌اند که قوانین ورزشی به ورزش افراد سالم نزدیک شده است و معلولین در مسابقات افراد سالم شرکت می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: خسروی‌وفا: پول به تنهایی راه‌گشا نیست؛ حتماً باید برنامه داشته باشیم/ دیر بِجُنبیم، کار به مشکل می‌خورد

ادامه دارد...

برچسب ها: محمود خسروی‌وفا محمود خسروی‌ وفا خسروی وفا کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک محمود خسروی وفا محمود خسروی وفا خسروی وفا کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک وزنه برداری خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان خامه‌ای به سبک قنادی با تمامی ترفند‌ها (فیلم) طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟