Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:46:58 GMT

ممنوعیت تردد شبانه در همدان برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۳۸۶۷

ممنوعیت تردد شبانه در همدان برقرار شد

گروه استان‌ها ـ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: از شب گذشته ممنوعیت تردد شبانه در شهرستان همدان برقرار شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  همدان ، اظهار داشت: در هفته گذشته با دستور استاندار ممنوعیت های تردد شبانه در شهرستان همدان لغو شد اما با زرد شدن وضعیت و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا، از روز گذشته ممنوعیت تردد دوباره برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ساعت 21 تا 3 بامداد خودروهای شخصی در سطح شهر اجازه تردد ندارند تصریح کرد: نظارت همکاران ما برای اجرای صحیح این طرح تشدید شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: جریمه رانندگان متخلف در طرح محدودیت‌های شبانه توسط پرسنل راهور و دوربین‌های هوشمند ثبت و گزارش می‌شود.

جمالی با اشاره به اینکه همکاران ما در میادین اصلی مستقر شده و از ترددهای غیرضروری در این ساعات پیشگیری می‌کنند اظهار داشت: زمان ادامه این طرح وابسته به تصمیم ستاد مدیریت کرونا است.

وی با بیان اینکه رانندگان متخلف به مبلغ 200 هزار تومان جریمه می‌شوند تصریح کرد: به علت حجم بالای جریمه‌ها ممکن است پیامک مربوط به جریمه با تاخیر یک هفته‌ای به دست راننده برسد.

فرمانداری تهران: افزایش جریمه تردد غیرمجاز بین استانی در صورت تکرار تخلفجریمه تردد قزوینی‌های دارای خودروی با پلاک غیربومی بخشیده می‌شودتهران| جریمه تردد در ساعات ممنوعه چگونه پاک می‌شود؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تأکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های تردد شبانه برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا انجام می‎‌شود گفت: از مردم تقاضا داریم از تردد غیر ضروری در ساعات شبانه خودداری کنند.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان همدان تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • جشن عبادت دختران شهرستان همدان
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت