Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:09:02 GMT

خط و نشان کامیابی‌نیا برای کنعانی زادگان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۱۷۹

حضور کمال کامیابی نیا در خط دفاعی این تیم با عملکرد موفقی همراه بوده تا اکنون خلا کنعانی زادگان طی دو دیدار اخیر کمتر به چشم بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی سرخپوشان که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک از نیمه دوم به خط دفاعی این تیم اضافه شد، برابر تراکتور نیز در کنار سیدجلال حسینی در قلب دفاعی این تیم حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتفاقی که با عملکرد درخشان و قابل اعتمادی از سوی او همراه شده تا یحیی گل محمدی در روزهای غیبت و مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان به آرامش ذهنی در خصوص این پست دست یابد. کامیابی نیا که در دوران فوتبالی‌اش حتی حضور در خط حمله را در تیم شهرداری تبریز و مس کرمان تجربه کرده بود، اکنون در تجربه‌ای تازه به قلب دفاعی رفته تا برابر تراکتور با نمایش بی نقص خود در کنار سیدجلال حسینی، شرایط را به سود سرخپوشان کند.

 

 

کامیابی نیا که برابر آلومینیوم اراک در نیمه اول و در پست هافبک دفاعی حتی موفق به گلزنی شده بود، در نیمه دوم و با توجه به شرایط آشفته خط دفاعی سرخپوشان به قلب دفاعی این تیم رفت و توانست مانع از پررنگ شدن شکست این تیم شود. او برابر تراکتور و اینبار در کنار سیدجلال حسینی باتجربه توانست نمایش درخشانی از خود برابر حمله وران حریف در تبریز به جا بگذارد و اعتماد کامل کادرفنی و هواداران را به خود جلب کند تا اکنون نگرانی بابت غیبت کنعانی زادگان نیز کاهش یابد. 

 

این شرایط باعث شده تا اکنون یحیی گل محمدی بابت در اختیار داشتن یک آلترناتیو مطمئن در خط دفاعی کاملا امیدوار باشند و در ادامه فصل نیز روی این بازیکن برای حضور در این پست حساب ویژه‌ای باز کنند.

 

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران کنعانی زادگان دفاعی این تیم کامیابی نیا خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در غم از دست دادن پدربزرگش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرد. این بازیکن وز سه‌شنبه با انتشار متنی در فضای مجازی خبر از درگذشت پدربزرگش داد و در توصیف این اتفاق تلخ برایش نوشت: "پدربزرگ خوبم. تو رفتی همه خاطرات کودکیم رفت. آسمانی شدنت مبارک"

بلافاصله پس از این اتفاق، اغلب بازیکنان پرسپولیس و تعدادی از ملی‌پوشان به طرق مختلف ضایعه مذکور را به محمد حسین و خانواده‌اش تسلیت گفتند. خبر ورزشی نیز این اتفاق تلخ را به کنعانی زادگان تسلیت گفته و برایش آرزوی صبر می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # محمدحسین کنعانی زادگان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس به صنعت نفت توسط کنعانی‌زادگان
  • گل سوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد