Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس دانشگاه آزاد گفت: جلسه دانشجویان دکتری با رئیس دانشگاه آزاد منجر به ابلاغ متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به ابلاغ دستورالعمل «متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله‌های دکتری تخصصی» به واحد‌های دانشگاهی، گفت: پیرو جلسه‌ای که روز ۲۹ دی ماه جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با طهرانچی داشتند، ریاست دانشگاه پس از استماع سخنان، دغدغه‌ها و انتقادات دانشجویان نسبت به موضوعات مربوط به پیش دفاع و ارائه مقاله و جمع‌بندی مطالب مطرح شده، دستور تشکیل کارگروه ویژه‌ای را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: در این راستا کارگروهی متشکل از مدیران کل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت‌های «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» مأموریت یافتند تا مشکلات دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را بررسی کنند. پس از بررسی جلسات متعدد، در نهایت متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله‌های دکتری تخصصی تهیه و تنظیم و به واحد‌های دانشگاهی ابلاغ شد.
علی‌اکبری ادامه داد: دانشجویانی که در اولین دوره پیش دفاع متمرکز، کفایت دستاورد‌های علمی را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند نسبت به اصلاحات رساله طبق نظر هیأت تخصصی اقدام کرده و پس از تأیید مدیر هیأت تخصصی، مطابق با شرایط بخشنامه‌های سال ورود خود (داشتن مقاله موظفی دفاع) پس از ثبت‌نام نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بدون پرداخت شهریه، تا ۳۱ بهمن ۱۴۰۰ از رساله خود دفاع کنند، در غیر این صورت باید در پیش دفاع متمرکز بعدی شرکت کنند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: تاریخ‌های درج شده در بخشنامه مذکور غیرقابل تمدید بوده و دانشجویان حائز شرایط باید برای استفاده از شرایط این متمم بخشنامه تا قبل از تاریخ‌های اعلام شده، اقدام کنند و ملاک عمل برای تمامی واحد‌های دانشگاهی، بخشنامه مورخ ۷ اسفند ۹۸ و متمم ابلاغی جدید است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد پایان نامه های دانشجویی مقاله علمی شهریه دانشگاه آزاد پیش دفاع متمرکز دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان
  • برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در خوزستان