Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:57:05 GMT

رزرو آنلاین سواری بین‌شهری، امکان جدید مستربلیط

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۵۵۱

رزرو آنلاین سواری بین‌شهری، امکان جدید مستربلیط

مستر بلیط خدمت جدید خود را که رزرو آنلاین سواری‌های بین‌شهری است در هفته‌های اخیر توسعه داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مستر بلیط، حمیدرضا اشجع، مدیرعامل مستر بلیط در توضیح سرویس سواری بین شهری و ضرورت ارائه این سرویس گفت: مستر بلیط به عنوان یکی از استارت‌ آپ‌های مطرح گردشگری که خدمات متنوع گردشگری ارایه می‌دهد، از آذر سال جاری به عنوان برند پیشرو در زمینه رزرو آنلاین سواری‌های بین‌شهری وارد این عرصه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مسیری که این خدمت روی آن تعریف و اجرا شد، اصفهان – تهران بود و پس از ارزیابی اولیه و دست یافتن به نتایج مثبت، در بهمن‌ماه تعداد مسیرها به ۲۰ شهر از جمله ۱۳ مرکز استان افزایش یافت.

اشجع خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در سال ۱۳۹۷ میزان سفرهای بین‌ استانی که با سواری کرایه انجام شده، بیش از دو میلیون و ۱۵۰ هزار سفر بوده که به عبارتی حدود ۸ میلیون مسافر از سواری بین شهری برای سفر استفاده کرده‌اند.

بررسی این آمار نشان‌دهنده این است که عدم ارایه خدمات آنلاین با کیفیت بابت سرویس سواری بین‌شهری یک نیاز مهم برای مسافران است و مستر بلیط با درک این نیاز در این حوزه ورود کرد.

وی افزود: با وجود این حجم از سفر، همواره مشکلاتی پیش روی مسافران و رانندگان وجود دارد که گاه به چالش جدی تبدیل می‌شود. نبودن تاکسی در پایانه‌ها، هرج و مرج بین راننده‌ها به خاطر رعایت نوبت، غیرشفاف بودن هزینه‌های کرایه، نامشخص بودن زمان دقیق سفر، عدم مشتری‌مداری شرکت‌ها، سرویس‌دهی تلفنی ضعیف و انتظار زیاد مسافران تا پر شدن وسیله نقلیه از جمله پرچالش‌ترین مسائل این قبیل سفرها بوده و هست.

مجموعه این چالش‌ها انگیزه کافی را در اختیار ما قرار داده تا به عنوان تیمی جوان و خلاق برای کاهش این چالش‌ها و لذتبخش کردن تجربه سفر با سواری، سایت و اپلیکیشن مستر بلیط را به بستری برای رزرو آنلاین سواری بین‌شهری تبدیل کنیم.

مدیر عامل مستر بلیط افزود: ما با بررسی دقیق طیف مسافران، مسیرهای پرتردد و علایق افرادی که در مسیرهای منتهی به تهران از سواری برای سفر بین‌شهری استفاده می‌کنند، سه کلاس خودرو تعریف کردیم که در کلاس اکونومی از دو خودروی پژو و سمند استفاده می‌شود که در حاضر هم بسیار رایج است.

در کلاس وی.آی.پی، از خودروهای تویوتا کرولا و هیوندای اکسنت استفاده می‌شود. در کلاس وی.وی.آی.پی نیز از خودروهای تویوتا کمری، هیوندای سوناتا، رنو سفران که از جمله خودروهای خاص هستند، بهره گرفته می‌شود.

لازم به تاکید است که برای مدیران شرکت‌ها و افرادی که سفرهای زیادی بین شهرها دارند، کلاس وی.وی.آی.پی گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی هواپیما است.

گزینه مناسب به جای هواپیما

اشجع کلاس‌های وی.آی.پی و وی.وی.آی.پی مستر بلیط را گزینه بسیار مناسبی به جای سفر با هواپیما به شهرهای نزدیک دانست و گفت: چنانچه سفر به صورت گروه سه نفره باشد، در مسافت‌های حدود ۶۰۰ کیلومتر سفر با سواری، به‌صرفه‌تر است چرا که با احتساب معطلی در فرودگاه، قبل و بعد از پرواز و البته مسیر بین منزل تا فرودگاه، زمان سفر با سواری کوتاه‌تر و البته رفاه آن بیشتر است.

چرا که خودرو مسافران را از محل اقامت تا محل سفر همراهی می‌کند. در حالی که مسافران برای سفرهای هوایی باید خودشان با وسیله نقلیه شخصی یا تاکسی‌سرویس به فرودگاه بیایند و استرس و هزینه این سفر درون‌شهری را نیز تحمل کنند.

مدیرعامل مستر بلیط تاکید کرد: با توجه به سنتی بودن مدیریت شرکت‌های تاکسی‌رانی بین‌شهری، ما با چالش‌های زیادی در زمینه موجودی تاکسی‌ها در پایانه‌ها و زیرساخت‌های قدیمی و دستی شرکت‌ها مواجه هستم.

با این وجود همه تلاش خود را می‌کنیم تا به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه به سرعت مسیر را برای استفاده بیشتر مردم و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها از این سرویس هموار کنیم.

سفری سریع، راحت و مطمئن با سواری‌های بین‌شهری

مدیرعامل مستربلیط به مزیت‌های این نوع سفر اشاره کرد و گفت: مسافران سواری‌های بین‌شهری بدون شک سفری ایمن و مطمئن را تجربه خواهند کرد. چرا که همه مسافران برای چنین سفرهایی بیمه می‌شوند؛ همه سواری‌ها تاکسی‌های زردرنگ و شناسنامه‌دار هستند؛ رانندگان موظف به توقف در طول مسیر و ارایه صورت سفر به پلیس‌راه هستند.

اطلاعات مسافران هم به صورت مستقیم در اختیار شرکت‌ها قرار داده می‌شود و هیچ ارتباط مستقیمی قبل و بعد از سفر بین مسافران و راننده‌ها ایجاد نمی‌شود. سواری بین‌شهری مستربلیط از طریق اپلیکیشن و وب سایت این برند قابل رزرو است.

مستر بلیط؛ کلکسیون کاملی از بلیط‌ها

برند مستربلیط از دل آژانس عتیق‌گشت که پیش از آن ۱۲ سال سابقه فعالیت در حوزه سفرهای سیاحتی و زیارتی داشت، شکل گرفت. این برند به سرعت رشد پیدا کرد؛ به شکلی که تا قبل از شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از ۱۰ هزار بلیط سفر می‌فروخت.

مستر بلیط که دو دفتر در شهرهای اصفهان و تهران دارد، از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن امکان خرید بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار و سواری بین شهری را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت مستر بلیط سواری های بین شهری سواری بین شهری مستر بلیط سواری ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری

تین نیوز

پس از اولین برنامه توسعه دوچرخه در پاریس از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ با بودجه ای معادل ۱۵۰ میلیون یورو، برنامه جدید ۲۰۲۱-۲۰۲۶ با بودجه ای بیش از ۲۵۰ میلیون یورو به دنبال گسترش زندگی پیاده و ایجاد شهری ۱۰۰ درصد دوچرخه محور است. 

به گزارش تین نیوز، در برنامه اول، بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر تجهیز شده و ۵۲ کیلومتر مسیر موقت برای دوره کورونا ساخته شد. در برنامه جدید ۱۳۰ کیلومتر مسیر تجهیز شده دیگر در سطح شهر پاریس و نیز پاریس بزرگ (در تطابق با مسیر قطارهای بین شهری RER) اضافه خواهد شد. 

شبکه خدمات محلی با هدف امکان تردد دوچرخه سواران در تمام خیابان ها به گونه ای است که سفر با دوچرخه از مبدا تا مقصد امکان پذیر باشد. همچنین هدف شبکه ثانویه در پاریس بزرگ، تکمیل ساختار اصلی دوچرخه به منظور ایجاد سفرهای طولانی تر است. 

اهمیت گسترش زندگی پیاده در کشورهای توسعه یافته تا آنجاست که طی ده سال، سالی ۴۰ میلیون یورو در پاریس سرمایه گذاری شده است. 


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود