Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:41:03 GMT

رزاق پور: پیکان از ثانیه 30 اوت بلند انداخت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۸۴۸

رزاق پور: پیکان از ثانیه 30 اوت بلند انداخت

مدافع تیم ماشین سازی می‌گوید که آن ها با پیروزی مقابل صنعت نفت عملیات نجات ماشین سازی را آغاز خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار مقابل پیکان گفت: کیفیت بازی زیاد جالب نبود اما هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. بازیکنان پیکان از ثانیه 30 سراغ تاکتیک همیشگی شان یعنی پرتاب اوت رفتند و ما هم روی دو موقعیت غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما توانستیم از نظر ذهنی به بازی برگردیم و خیلی زود هر دو گل را جبران کنیم. حتی می‌توانستیم بعد از 10 نفره شدن پیکان بازی را ببریم اما بدشانس بودیم.

 

رزاق پور با اشاره به ناکامی ماشین سازی در پیروزی گفت: یک جاهایی می‌توانیم برنده شویم اما باور به پیروزی در ذهن بازیکنان ما از بین می‌رود. از طرف دیگر یک فشاری هم روی ما بازیکنان وجود دارد که استرس را در لحظه آخر به ساق پای بازیکنان وارد می‌کند. ما هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم و حتی اگر صحبت مربیان تیم های حریف را هم گوش کنید، می‌بینید که همه می‌گویند جایگاه ماشین سازی اینجا نیست. به هر حال فصل نقل و انتقالات در پیش است و امیدواریم ماشین سازی تقویت شود و با مخلوطی از بازیکنان باتجربه و جوان وارد نیم فصل دوم شویم.

 

 

او درباره بازی با پرسپولیس هم عنوان کرد: شاید ما یک جاهایی تحت تاثیر اسم حریف هم باشیم، مثل بازی با پرسپولیس. ما در آن بازی نشان دادیم حرف های زیادی برای گفتن داریم اما می‌بینید که در دقایق آخر فرق تیم ما با پرسپولیس، تراکتور و... مشخص می‌شود و تصمیم عجولانه می‌گیریم.

 

وی در ادامه به بازی صنعت نفت پرداخت و گفت: من به این بازی خوشبینم و امیدوارم که بتوانیم طلسم نبردن را بشکنیم. اگر این بازی را ببریم به بازی های نیم فصل دوم امیدوار می‌شویم. این بازی در خانه است و ما باید در آن برنده شویم، البته تیم صنعت نفت با نتایجی که گرفته جزو تیم بالانشین جدول است اما ما سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم.

 

مدافع ماشین سازی در پایان گفت: من یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و امیدوارم در همین نیم فصل به تراکتور برگردم تا در این تیم بزرگ بازی کنم و به آن ها کمک کنم. اما اگر این اتفاق رخ نداد و صلاح دانستند که من عضو تراکتور نباشم، امیدوارم به من کمک کنند یا یک تصمیم خوب که به فوتبالم کمک می‌کند را بگیرم.

ماشین سازی تبریز ابوالفضل رزاق پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ابوالفضل رزاق پور ماشین سازی رزاق پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال

العین، همه رویاها و رکوردها را از الهلال گرفت و این تیم کهکشانی را از عرش به فرش، زیر کشید!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست مقابل الهلال در دیدار برگشت، به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

الهلال: بونو | سعود، تمبکتی، البلیهی، الشهرانی | نوس، میلینکوویچ ساویچ میشل | الدوساری، مالکوم | الشهری

العین: عیسی | الاحبابی، اریک، هاشمی، اوتون | برمان، پالاسیوس، نادر، یوونگ وو | کاکو، رحیمی

 در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا العین که با اندوخته پیروزی ۴-۲ از بازی رفت به ریاض آمده بود، با نتیجه ۲-۱ شکست خورد اما در مجموع با برتری ۵-۴ به فینال آسیا راه یافت تا الهلال با تمام ستاره های نامدارش حذف شود؛ می‌توان گفت هرنان کرسپو درس بزرگی به تیم‌های متمول عربستانی داد. 

نوس ابتدا از روی نقطه پنالتی سعودی ها را پیش انداخت، اما اریک خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم الدوساری الهلال را پیش انداخت تا امید به جبران، بیشتر شود. دو گل مردود شده العین هم به الهلال روحیه مضاعفی بخشیده بود اما آبی پوشان هر چه زدند به در بسته خوردند تا در نهایت تیمی که عامل حذف دو تیم ایرانی یعنی نساجی و سپاهان شده بود، از رسیدن به فینال آسیا باز بماند.

شاگردان ژرژ ژسوس در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردند. العین با ارائه یک بازی دفاعی منجسم و طراحی ضد حملاتی خطرناک در خانه پرافتخاترین تیم آسیا دوام آورد و در نهایت سربلند از زمین خارج شد.

در منطقه غرب نیز یوکوهاما ژاپن که در بازی رفت با یک گل باخته، به مصاف اولسان کره جنوبی می رود. بازی رفت و برگشت فینال ۲۲ اردیبهشت و ۵ خرداد برگزار می شود

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!