Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:25:56 GMT

بهره برداری از ۲ مدرسه با همت خیران در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۴۹۵۰

بهره برداری از ۲ مدرسه با همت خیران در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر، دو مدرسه در بیرجند با حضور مسئولان و خیران به بهره برداری رسید.

محمود چاوشان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، امروز یکشنبه ۲۰ بهمن در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه قلم ۱۰ بیرجند ضمن تشکر از همکاری و مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی، افزود: پروژه مذکور دارای ۶ کلاس درس با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان است که بخشی از هزینه ساخت این پروژه آموزشی توسط خیر پرداخت و مابقی آن توسط اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه هفتاد و ششمین مدرسه با ۱۲۰ کلاس درس افتتاح می‌شود که با همکاری و مشارکت موسسه مهر گیتی ساخته و تحویل دانش آموزان مستعد خراسان جنوبی می‌شود.

مدرسه ۱۲ کلاسه امام هادی(ع) نیز در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

محمود چاوشان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با تشکر از همکاری‌های مستمر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد و اداره کل راه و شهرسازی استان در توسعه فضاهای آموزشی استان، افزود: این پروژه دارای ۱۲ کلاس درس با زیربنای ۱۲۶۷ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که بخشی از اعتبار مذکور توسط کمیساریای عالی سازمان ملل و اداره کل راه و شهرسازی استان هزینه شده و مابقی آن توسط اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس استان تامین شده است.

وی افزود: علاوه بر این پروژه ۲۶ پروژه آموزشی در خراسان جنوبی با زیربنای ۲۲۰۰۰ متر مربع واعتبار بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری در ایام الله دهه فجر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی به نقش بی بدیل خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری و پیرو برگزاری پویش‌های خیری در طرح آجر به آجر به مجموع خیرین مدرسه ساز استان ۲۷ هزار نفر اضافه شده که نشان از حسن اعتماد اجتماعی مبنی بر کمک به تامین مهیا کردن بستر مناسب آموزشی برای فرزندان ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدرسه خراسان جنوبی بهره برداری کل نوسازی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی منجزی گفت: مسئول نقشه برداری اداره کل نوسازی مدارس خوزستان و مدیریت آموزش و پرورش گتوند برای پیگیری و ساخت مدرسه ۶ کلاسه جدید در صالح شهر حضور پیدا کردند و ضمن حضور در محل ساخت مدرسه آن محل را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این بازدید، نوسازی مدارس  فرسوده صالح شهر نیز مورد بازدید و جهت نوسازی آنها برنامه ریزی لازم صورت پذیرفت.

منجزی ادامه داد: زمین برای ساخت مدرسه جدید ۶ کلاسه نیز از طرف شهرداری صالح شهر اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند