Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:51:16 GMT

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز قانونی نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۵۵۳۷

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز قانونی نیست

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اسنپ بدون مجوز از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد غیر قانونی است.

به گزارش ایمنا، مسعود ارمغان در رابطه با فعالیت اسنپ در خرم‌آباد، اظهار کرد: فعالیت تاکسی اینترنتی اسنپ همچنان علیرغم نداشتن مجوز حمل و نقل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آژانس‌های اینترنتی هیچ مسئولیتی را در قبال سهل انگاری‌ها و حوادث احتمالی نمی‌پذیرند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار مسافر تاکید کرد: آژانس‌های اینترنتی صرفاً مجوز فعالیت رایانه‌ای دارند و حق جا به جایی مسافر را ندارند، چرا که از سازمان مجوز حمل و نقل دریافت نکرده‌اند.

ارمغان با بیان اینکه سازمان حمل و نقل بار مسافر که به عنوان ناظر این امور است، هیچ گونه مجوزی به این تاکسی اینترنتی نداده است، گفت: ایراد مهم در فعالیت تاکسی اینترنتی اسنپ این است که رانندگان آن هیچ گونه استعلامی از قبیل عدم سو پیشینه، عدم اعتیاد و تأیید از سازمان حمل و نقل را ندارند، بنابراین وظیفه سازمان حمل و نقل بار و مسافر انجام اقدام‌ات قانونی و هشدار برای استفاده نکردن از تاکسی‌های اینترنتی غیرمجاز و استفاده از تاکسی‌های درون شهری دارای مجوز از سازمان است.

کد خبر 473724

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد اسنپ خرم آباد کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان حمل و نقل بار فعالیت تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل