Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر‌های والیبال ایران شب گذشته (یک‌شنبه) عملکرد درخشانی در لیگ‌های مختلف اروپایی داشتند.

خبرگزاری میزان - شب گذشته(یک‌شنبه) دیدارهای حساسی در لیگ‌های مختلف والیبال در اروپا برگزار شد و والیبالیست‌های لژیونر ایرانی هم عملکرد درخشانی در تیم‌هایشان داشتند.

سری‌آ

در یکی از مهمترین و حساسترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ والیبال سری‌آ ایتالیا تیم پیاچنزا در حالی که سید محمد موسوی، سرعتی‌زن ملی‌پوش ایرانی را در اختیار داشت میزبان تیم رده هشتمی میلانو بود که در پاین این جدال ماراتن گونه، پیاچنزا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۱۸-۲۵، ۲۵-۱۵، ۱۸-۲۵ و ۱۵-۱۱ به پیروزی برسد، اما باتوجه به کسب تنها ۲ امتیاز از این بازی، پیاچنزا با ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز در رده پنجم سری‌آ ایستاد تا کار شاگردان لورنزو برناردی برای صعود به مرحله پلی‌آف سخت‌تر از پیش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی موسوی عملکرد درخشانی داشت و ۱۱ امتیاز(۷ حمله، ۲ سرویس و ۲ دفاع) برای پیاچنزا کسب کرد.

پلاس‌لیگا لهستان

همچنین در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیبست و چهارم پلاس‌لیگا لهستان تیم اسکرا بلچاتوف که میلاد عبادی‌پور دریافت کننده قدرتی و ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد توانست برابر میزبانش تیم چارنی رادوم با حساب ۳ بر یک به برتری دست یابد.

 ست‌های این بازی با امتیازهای ۱۸-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۶-۲۴ و ۱۶-۲۵ به سود زرپوشان اسکرا پایان یافت تا یاران عبادی‌پور با ۳۶ امتیاز جایگاهشان در رده هفتم را تثبیت کنند.

 عبادی‌پور در این بازی ۱۶ امتیاز(۱۴ حمله، ۱ سروی و ۱ دفاع) برای تیمش کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن اسکرا بود اما تیلور ساندر باوجود ۱۵ امتیاز عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

لیگ ترکیه(اِفِلرلیگی)

در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ والیبال ترکیه تیم بورسا اسپور که از حضور امیر غفور پشت خط‌‌زن ملی‌پوش ایرانی بهره می‌برد موفق شد برابر میزبان رده هشتمی خود تیم آلتکما با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد تا بورسا با کسب این پیروزی ارزشمند، هفتمین بردش را کسب کند و با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار بگیرد.

 غفور در این بازی ۲۵ امتیاز(۲۳ حمله و ۲ دفاع) برای بورسا کسب کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید: شاهمیری: مشکل از ویدیوچک نیست؛ برخی ناظران و مربیان اطلاعات کافی ندارند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال سید محمد موسوی پیاچنزا میلاد عبادی پور امیر غفور بورسا اسپور اسکرا بلچاتوف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال سید محمد موسوی پیاچنزا میلاد عبادی پور امیر غفور بورسا اسپور اسکرا بلچاتوف عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد