Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بابل سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد. دستگیری سارق اموال داخل خودرو در نکا سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزی گفت: متهم در بازجویی به عنل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. کشف ۱۶ فقره سرقت در محمودآباد سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.
سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
او از توقیف ۲۳ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: برابر دستور مراجع قضائی مبنی بر جلب محکومان کیفری و حقوقی، ماموران موفق به دستگیری ۵ نفر در این ارتباط شدند.
حسین زاده از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد. دستگیری سارق منازل با ۶ فقره سرقت در گلوگاه ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در پی وقوع چندین فقره سرقت موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی و سارق را شناسایی و در پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.
متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد. دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در ساری سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده رابه عنوان مظنون اصلی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که متهم در بازجویی‌ها به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از اعتراف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل مراجع قضائی مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات اطلاعاتی انجام اقدامات ماموران انتظامی دستگیری سارق فقره سرقت ۱۶ فقره سرقت اماکن خصوصی پی وقوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سه سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق اماکن خصوصی و صنعتی حومه شاهین شهر می‌کردند در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های فرعی سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را که در حاشیه جاده در حال سوزاندن روکش پلاستیکی مقادیر زیادی کابل برق بودند مشاهده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که آنها از افراد معتاد و سابقه‌دار شهرستان هستند و برای تأمین هزینه اعتیاد خود به صورت شبانه اقدام به سرقت کابل‌های برق باغ ویلاها و اماکن صنعتی حومه شاهین شهر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746693

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان