Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل کارگروه ویژه به منظور بررسی مشکلات دانشجویان دکتری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمد علی‌اکبری، مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل «متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله‌های دکتری تخصصی» به واحدهای دانشگاهی، اظهار کرد: پیرو جلسه‌ای که روز ۲۹ دی‌ماه جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر طهرانچی داشتند، ریاست دانشگاه پس از استماع سخنان، دغدغه‌ها و انتقادات دانشجویان نسبت به موضوعات مربوط به پیش دفاع، ارائه مقاله و جمع‌بندی مطالب مطرح شده، دستور تشکیل کارگره ویژه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا کارگروهی متشکل از مدیران کل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت‌های «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» مأموریت یافتند تا مشکلات دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را بررسی کنند. پس از بررسی جلسات متعدد، در نهایت متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله‌های دکتری تخصصی تهیه و تنظیم و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد.

علی‌اکبری افزود: دانشجویانی که در اولین دوره پیش دفاع متمرکز، کفایت دستاوردهای علمی را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند نسبت به اصلاحات رساله طبق نظر هیأت تخصصی اقدام کرده و پس از تأیید مدیر هیأت تخصصی، مطابق با شرایط بخشنامه‌های سال ورود خود (داشتن مقاله موظفی دفاع) پس از ثبت‌نام نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بدون پرداخت شهریه، تا ۳۱ بهمن ۱۴۰۰ از رساله خود دفاع کنند. در غیر این صورت باید در پیش دفاع متمرکز بعدی شرکت کنند.

وی تأکید کرد: تاریخ‌های درج شده در بخشنامه مذکور غیرقابل تمدید بوده و دانشجویان حائز شرایط برای استفاده از شرایط این متمم بخشنامه باید تا قبل از تاریخ‌های اعلام شده، اقدام کنند. ملاک عمل برای تمامی واحدهای دانشگاهی، بخشنامه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۷ و متمم ابلاغی جدید است.

کد خبر 473732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد دانشجویان دکتری مشکلات دانشجويان بررسی مشکلات دانشجویان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه آزاد اسلامی پیش دفاع متمرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی