Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:07:45 GMT

برگزاری مراسم تجلیل از مادران موفق در ۲۰۰ نقطه از کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۶۶۷۲

برگزاری مراسم تجلیل از مادران موفق در ۲۰۰ نقطه از کشور

سید حامد حسینی معاون شناسایی و شبکه سازی مجمع ملی فعالان جمعیت، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره برگزاری همایش «شکوه مادری» گفت: طرح ملی شکوه مادری، یکی از برنامه‌های مجمع ملی فعالان جمعیت است که با هدف احیای هویت مادری برای زنان و ارتقای جایگاه مادری در جامعه در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح که همایش آن همزمان با روز مادر برگزار شد، از مادران باشکوه یعنی مادرانی زیر ۴۰ سال که حداقل دارای ۴ فرزند هستند تجلیل و نشان ملی شکوه مادری به آنها تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تصریح کرد: امسال در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر از بیش از هزار مادر در سراسر کشور تجلیل شد و با هم‌آفرینی این مادران، تشکل خانواده‌های با شکوه تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از تجربیات مادران خانواده‌های با شکوه و ارائه محتوا به آنها و برگزاری برنامه‌های آموزشی برای آنان بعضی از برنامه‌های مجمع ملی فعالان جمعیت است که در تشکل خانواده‌های با شکوه (خانواده‌های چند فرزندی) در حال اجرا و برنامه‌ریزی است.

معاون شناسایی و شبکه سازی مجمع ملی فعالان جمعیت عنوان کرد: در تجلیل از خانواده باشکوه (مادر ۴۰ سال به پایین و ۴ فرزند به بالا) بیش از ۲۰۰۰ خانواده ثبت نام کردند و تاکنون نیز این تجلیل‌ها در بیش از ۲۰۰ نقطه کشور انجام شده است.

حسینی یادآور شد: یکی دیگر برنامه‌های طرح شکوه مادری، برگزاری وبیناری با عنوان جایگاه مادری و نقش آن در جامعه با محوریت بحث «جایگاه مادر و نقش آن در جامعه» بود. این نشست با مشارکت دانشگاه جامع امام حسین (ع) و اندیشکده‌ی فضای مجازی مرکز مطالعات راهبردی ژرفا (معاونت فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) و با میزبانی طرح ملی شکوه مادری، مجمع فعالان جمعیت برگزار شد.

وی تاکید کرد: کی دیگر از برنامه‌های طرح ملی شکوه مادری برگزاری جشنواره ملی عکاسی خانواده باشکوه ویژه خانواده‌های چند فرزندی در دو سطح حرفه‌ای و مردمی است که در میلاد حضرت زهرا (س) افتتاح شد و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز و برپایی نمایشگاه این جشنواره در اواخر اردیبهشت ماه (روز ملی جمعیت) خواهد بود. یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره عکاسی جریان سازی مسائل مربوط به خانواده خصوصاً خانواده‌های باشکوه از طریق فرهنگ تصویری است.

کد خبر 5142076

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع امام حسین ع مادر روز مادر زنان فرزند آوری افزایش جمعیت شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رئیسی محسن حاجی میرزایی شورای شهر شورای عالی استان ها انقلاب اسلامی ایران گردشگری ویروس کرونا میراث فرهنگی زنان شهر تهران ملی شکوه مادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود

داوود منظور عصر پنجشنبه در نشست با فعالان اقتصادی دامغان در سالن جلسات دانشگاه دامغان در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، افزود: طبق آمارها طی سه سال گذشته رشد تولید در کشور رقم خورد، اما کشور می‌تواند جهش داشته باشد که رشدی فراتر از معمول محقق شود و این جهش، بدون شک حاصل فعالیت و مشارکت مردم است.

وی به رشد تولید در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی، سال ۱۴۰۲ ایران به رشد بالای ۶ درصد رسید که این امر با تلاش مضاعف فعالان اقتصادی، تبدیل تهدیدها به فرصت، فاصله‌گیری از خام‌فروشی و در سایه روحیه تعاملی شکل گرفت.

منظور اضافه کرد: برای جهش تولید باید از ظرفیت منطقه ای و بین‌المللی استفاده شود، به شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر توجه داشت و سهم دانش را در تولید افزایش داد و از تولید منبع‌محور به تولید دانش‌پایه حرکت کرد.

وی گفت: فعالان عرصه تولید بهترین مشاوران دولت در تحقق اهداف اقتصادی هستند که با تعامل متقابل آنها رونق اقتصادی شکل می‌گیرد.

به گفته این مسوول، فعالان عرصه تولید بهترین مشاوران دولت در تحقق اهداف اقتصادی هستند که نقش دولت و فعالان اقتصادی به واقع مکمل یکدیگر است و با این تعامل، یک مشارکت عمومی و خصوصی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: نتیجه این رویکرد همکارانه با وجود تمام فشارهای دشمن، تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود، جهش و شکوفایی اقتصادی است.

منظور اظهار داشت: تولید کلید حل مسائل کشور است و فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی و ترکیبی هستند که این امر نشان می‌دهد کلید حل مشکلات به دست تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: تولید وقتی سرعت و جهش می‌گیرد که گره از پای تولید باز شود و این امر با پشتیبانی و برنامه‌ریزی درست شکل می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب