Web Analytics Made Easy - Statcounter

توییتر لیگ قهرمانان آسیا بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس را بازتاب داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توییتر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ پیامی به مناسبت بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس منتشر کرد.

مهدی ترابی هافبک سابق پرسپولیس بعد از دوره کوتاه حضورش در العربی قطر دو روز پیش به صورت رسمی دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ این انتقال را بازتاب داد و نوشت:

مهدی ترابی بعد از ۵ ماه حضور در العربی قطر به پرسپولیس برگشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس پرسپولیس توییتر لیگ قهرمانان آسیا مهدی ترابی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو علی کریمی لیگ قهرمانان آسیا مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی

تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد. نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت، اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

پورتو کار سختی برای رسیدن به صدر جدول دارد و در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ پرتغال فاصله این تیم با اسپورتینگ که در صدر جدول قرار دارد، ۱۵ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل + عکس
  • عکس| واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • حرکت رونالدینیویی سپاه ؛ همه منتظر موشک‌های سردار حاجی‌زاده بودند اما...
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی