Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:34:18 GMT

۲۲۴ واحد مسکن روستایی در سقز تحویل متقاضیان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۶۸۵۰

۲۲۴ واحد مسکن روستایی در سقز تحویل متقاضیان شد

جمیل دستواره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹۳ واحد روستایی تحویل شده در قلب طرح مقاوم سازی مسکن روستایی بوده که برای هر کدام تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و در مجموع ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ واحد مسکن محرومان برای در یافت ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به بانک معرفی شده است، افزود: از این تعداد ۱۳۱ واحد با دریافت در مجموع ۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره بانکی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستواره به اجرای طرح های هادی در روستاها اشاره کرد و افزود: در سال جاری برای اجرای طرح هادی هشت روستا شامل جدول کاری، سنگ فرش و آسفالت چهار روستا و بازنگری نقشه طرح هادی ۲ روستا ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره بنیاد مسکن سقز با بیان اینکه ۴۲۰ جلد سند اماکن روستایی در سال ۹۹ صادر شده است، یادآور شد: همچنین در ایام دهه فجر، ۱۳ هزار و هفتصد و هفتاد و دومین ، جلد سند اماکن روستایی تحویل مردم آبادی های این شهرستان شد.

دستواره اضافه کرد: امسال همچنین ۴۰ قطعه زمین به افراد واجد شرایط و فاقد مسکن در روستاهای تابعه با تسهیلات ساخت طرح ویژه مسکن روستایی واگذار شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی سقز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی تسهیلات مسکن کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی سقز دهه فجر اخبار کنکور میلیون ریال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم آذرسا با اشاره به لزوم تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در سال جاری، گفت: براساس برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از مسکن مهر در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در خوزستان افزود: تعهد استان در طرح مسکن مهر، ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر بود که ساخت این واحد‌ها در دولت نهم آغاز شد.

آذرسا ادامه داد: بخش عمده این واحد‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است، اما بخشی از طرح‌های مسکن مهر استان خوزستان مشکل حقوقی دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه تا رفع مسائل حقوقی فعالیت در برخی از طرح‌ها امکان پذیر نیست، اضافه کرد: طرح‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در دستور کار برای خرید مستحدثات قرار گرفته‌اند و از دستور کار مسکن مهر خارج می‌شوند، همچنین طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.


وی می‌گوید: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود