Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن باقری‌شکیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا هفته آینده، سامانه بارشی فعالی وارد استان همدان نمی‌شود، افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: به دلیل وارونگی ضعیف دما، میزان آلاینده های جوی در ۲ روز آینده در برخی از نقاط صنعتی و شهری استان همدان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب ادامه داد: از روز پنجشنبه بر اثر وزش نسیم ملایم از میزان آلایندگی ها کاسته می شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته است، خاطر نشان کرد: کمینه دمای هوا تا انتهای هفته جاری تغییرات محسوسی ندارد و در روزهای آینده بیشینه دمای بیشتر نقاط استان بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد که تا هفت روز آینده سامانه فعال بارشی وارد استان همدان نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در ۲ روز آینده با عبور یک موج ضعیف از لایه های بالایی، آسمان همدان ابرناک می‌شود.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و کبودراهنگ با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر کمترین دمای استان را داشته است.

وی افزود: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر نیز سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی همدان همدان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا همدان تغییرات آب و هوا همدان سازمان هواشناسی اخبار کنکور درجه سانتی گراد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رحمن‌نیا اظهار کرد:‌ در شرایط جوی پیش‌رو انتظار رگبار محلی، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان وجود دارد که این وضعیت فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در استان قابل توجه نخواهد بود، یادآور شد: هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان به سبب ماهیت رگباری این بارش‌ها و وقوع رعد و برق صادر شده است.

رحمن‌نیا افزود: بر همین اساس احتمال آبگرفتگی برخی معابر، جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها وجود دارد که هم استانی‌ها باید از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده دما با شیب ملایمی کاهش خواهد یافت، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه خنک‌تر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۵ درجه، ابهر ۹ و ۲۴، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار هفت و ۲۱ درجه، سلطانیه چهار و ۲۲ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان