Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:21:07 GMT

مشهد، میزبان فینال لیگ دسته یک بانوان کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۴۱۱

مشهد، میزبان فینال لیگ دسته یک بانوان کشور

ایسنا/خراسان رضوی هیات والیبال خراسان رضوی به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور انتخاب شد.

چهار تیم صعود کرده به مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور از روز پنجشنبه به مدت چهار روز در مشهد برای مشخص شدن قهرمان لیگ دسته یک یا یکدیگر به رقابت خواهندپرداخت. تیم‌های آریا مقام پارس و اشتادسازه مشهد، جوانان زرتشتی یزد و مس رفسنجان چهار تیم صعود کرده به این مرحله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله پلی‌آف، تیم‌های آریا مقام پارس و اشتادسازه مشهد مغلوب نمایندگان یزد و اصفهان شده بودند. تیم های نخست و دوم این رقابت ها به لیگ برتر بانوان فصل آتی صعود خواهند کرد.

هیات والیبال خراسان رضوی پیش از این میزبانی دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال بانوان و آقایان کشور در فصل جاری را بر عهده گرفته بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان