Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این طرح با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این آیین گفت: طرح اقدام ملی مسکن در کرمان بهمن ماه ۹۷ در سیرجان با وجود ۲ هزار و ۸۰۰ واحد نیمه تمام به عنوان پایلوت کشور آغاز شد که بیش از یکهزار واحد آن بادستور رییس جمهوری از همان زمان شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حاجی زاده افزود: چهار مرحله ثبت نام تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن داشتیم که بالغ بر ۵۷ هزار نفر ثبت نام، ۱۷ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده و به  ۱۵ هزار نفر زمین تخصیص داده شد.

وی اظهار داشت: همچنین هفت هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح تایید نهایید شده و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح حساب کردند و به پروژه ها معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: این طرح با تفاهم نامه وزیر راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای احداث در سطح کشور منعقد شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه چهار واحد مسکونی در ۶۴ هکتار زمین امکان ساخت داریم و یکهزار و ۳۰۰ نفر در این طرح کار اجرایی را آغاز می کنند.

حاجی زاده ادامه داد: برای مابقی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در قالب بنیاد مسکن کار را پیش بردیم و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کار توسط ستاد اجرایی و تعاونی ها اجرا می شود.

وی افزود: در لایحه بودجه ۴۳۰ کیلومتر راه های اصلی ملی استانی شده، داریم که از این میزان ۲۷۰ کیلومتر قرارداد منعقد شد که برای استان کرمان کافی نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۵۷۰ کیلومتر راه دیگر مورد نیاز داریم که شبکه های راه های اصلی و بزرگراهی ما تکمیل شود و استان کرمان در بزرگراه‌ها رتبه دوم کشور و ضعف آزادراهی دارد.

وی تاکید کرد: اجرای سه طرح در این حوزه می تواند نقش بزرگی در توسعه استان کرمان ایفا کند و برای ما بسیار حائز اهمیت است که در این حوزه به دستور اجرایی وزیر راه و شهرسازی نیاز داریم.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن کرمان وزارت راه و شهرسازی دهه فجر پروندهٔ خبری افتتاح طرح‌های مسکن در کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن کرمان وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن کرمان وزارت راه و شهرسازی دهه فجر اخبار کنکور راه و شهرسازی استان کرمان اقدام ملی مسکن هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دوشنبه ۲۷ فروردین آئین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور به شکل ویدیوکنفرانسی و با حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.

?سهم استان خراسان رضوی از این افتتاح، میزان ۲۱۰۵ واحد مسکونی بود که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امدام امام ( ره) استان و به نمایندگی از کل واحدهای استان در شهر خواف با دستور ریاست جمهور واگذار شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  •  آئین واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی 
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد