Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان محمد ربیعی فردا باید در شرایطی در جریان هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس بروند که ۶ بازیکن از ترکیب اصلی خود را در اختیار ندارند.

بنا بر اعلام محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ناصر سالاری، محمد قاضی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور و رحیم زهیوی به طور قطع به دیدار فردا این تیم برابر پرسپولیس نخواهند رسید همچنین وضعیت رسیدن سجاد عاشوری به این دیدار نیز نامشخص است و پزشکان این تیم در تلاش برای رساندن این بازیکن به دیدار حساس فردا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان در صورت پیروزی در دیدار فردا ۲۲ امتیازی شده و جای پرسپولیس در جایگاه چهارم جدول را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

ربیعی: پرسپولیس احتیاجی به تمجید از سوی من ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان