Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: اصلی‌ترین هدف از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کردن ارزش‌های دینی در جامعه بوده که در این راه قدم‌های بسیار مهمی برداشته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر زندان‌های استان کردستان در زندان مرکزی این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله شکوهمند دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ملت مسلمان و مردم شریف ایران اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی به ملت ایران است، امروزه بیداری اسلامی در جهان ریشه در انقلاب عظیم اسلامی ایران داشته و روز به روز در حال فراگیر شدن در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  آزادی که امام ترسیم کرده حرکت در مسیر اسلام و قرآن و همچنان هدف از انقلاب برای اعتلای فرهنگ اسلام و قرآن است، گفت: باید به این افتخار کرد که شهر ما با وجود این‌ همه قاری برجسته و خادم قرآنی شهر نمونه قرآنی باشد و در کنار این به سایر بخش‌ها توجّه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که تمام شئون ملت در اختیار متخصصین بیگانگان و فضای تاریک بر کشور حاکم بود، افزود: بیگانگان که خود را صاحب و همه کاره این ملت می‌دانستند با شعار اینکه ایران نفت دارد، فکر راحت‌طلبی به مسئولان داخلی تزریق می‌کردند اما به برکت خون شهدا و با رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های همه جانبه مردم ایران اسلامی بعد از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب، به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، اقتدار نظامی و فن‌آوری پیشرفته را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تشکیل شده است، تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کردن ارزش‌های دینی در جامعه بوده که در این راه قدم‌های بسیار مهمی برداشته شده است.

الله‌مرادی با بیان اینکه دشمن امروز وحدت ملت‌های مسلمان را هدف قرار داده است، بیان کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توانسته زمینه‌ای را فراهم کند تا مردم در سرنوشت خودشان سهیم باشند.

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) اساس جمهوری اسلامی را بر پایه استقلال بنیان نهاد و هدف این مرد بزرگ این بود که کشور ایران به هیچ دولت و حکومتی وابسته نباشد و ریشه‌های وابستگی را بخشکاند که این مسیر در حال طی شدن است.

وی با اشاره به مقایسه پیشرفت‌های کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب پرداخت عنوان کرد: پمپاژ ناامیدی در جامعه به خاطر منافع حزبی ناصحیح بوده و باید همه مردم پیشرفت‌های چندین ساله جمهوری اسلامی را در نظر گرفته و قدردان زحمات فرزندان این ملت باشند و برای رشد و شکوفائی کشور از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآور شد: یکی دیگر از برکات اخیر انقلاب اسلامی قطع دست مستکبرین در منطقه بود چرا که آنها برنامه داشتند که اموال ملت‌های مسلمان خاورمیانه همچون عراق، سوریه، یمن و ایران را با پاشیدن بذر تفرقه و دو دستگی غارت کنند.

پلاک‌کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی؛ نوبخت با تخصیص 10میلیارد تومان اعتبار برای "تالار فرهنگی و موزه موسیقی" سنندج موافقت کردجشنواره موسیقی فجر و فستیوال موسیقی بارسلون تفاهم‌نامه امضا کردند

الله‌مرادی گفت: امروزه جبهه استکبار به این نتیجه رسیده که تنها راه مقابل با ملت ایران جنگ نرم و فرهنگی است که اساس آن هم حول محور از هم پاشیدن بنیان خانواده از طریق ترویج فساد و فحشا و بذر یأس و نامیدی در بین آحاد جامعه و تفرقه و دوستگی بین اقوام و مذاهب مختلف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردای از تلاش‌های مسئولان  امور زندان‌‌ها ابراز داشت: در استان کردستان، مسئولان قضایی و امور زندان‌ها به صورت جهادی با چنان شوقی بی‌نظیر در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش فرهنگی به زندانی‌ها خدمت کرده که گویا برای فرزندان خود این امورات را انجام می‌دهند و این یکی از افتخارات نظام اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های بی‌دریغ مسئولان دستگاه قضا و امور زندان‌ها افراد زندانی به صورت مستمر در بخش‌های مختلف فرهنگی، و شغل مورد آموزش قرار گرفته تا پس از آزادی، بتوانند برای جامعه مفید واقع شوند و پرچم‌دار دین و ارزش‌ها شوند.

موردی از ابتلا به کرونا در بین زندانیان کردستان مشاهده نشده است

مراد فتحی مدیرکل امور زندان‌های استان کردستان نیز در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) رویکرد این سازمان بر این است که زندان‌ها به دانشگاه تبدیل و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری زندان به آموزشگاه نیکی‌ها مبدل شود.

وی افزود: امور زندان‌های استان کردستان در حوزه قرآنی جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور داشته و بسترهای اصلاحی مناسبی فراهم شده و هر ساله در حوزه قرآن مسابقاتی در سطوح مختلفی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زندان‌های استان کردستان با بیان اینکه خوشبختانه 50درصد از زندانیان زندان مرکزی سنندج و 42 درصد در سطح استان مشغول به کار هستند، گفت: این وضعیت نمونه بارز از زندانبانی اسلامی و برکت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه زندابانی اسلامی برگرفته از آموز‌ های دینی است؛ خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته به همت خیرین رضایت 42 نفر از محکومان قصاص گرفته و طعم آزادی را چشیدند.

فتحی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در بین زندانیان کردستان مشاهده نشده است، یادآور شد: در زندان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت و تکریم زندانیان و خانواده‌های آنان نیز همواره در اولویت بوده است.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نظام مقدس جمهوری اسلامی زندان های استان انقلاب اسلامی امور زندان ها ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟