Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر گفت: روزهای سختی را تجربه می‌کنم و واقعا نگران هستم. از این به بعد باید خیلی مواظب باشیم و باید خوب امتیاز بگیریم که کار سخت‌تر از این نشود

قاسم حدادی در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن سرانجام بعد از 14 هفته تصمیم به برکناری رحمان رضایی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی‌ها تا اینجای لیگ فقط یک برد به دست آورده‌اند و موقعیت خوبی در جدول ندارند.

قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص برکناری رحمان رضایی، نتایج ضعیف این تیم و مسائل مختلف دیگر با تسنیم صحبت هایی را انجام داده که در ادامه می خوانید:

در مورد برکناری رحمان رضایی چه صحبتی دارید؟

در فوتبال همیشه این اتفاقات وجود دارد. رضایی از روز اولی که هدایت تیم را بر عهده گرفتند، تلاش خودشان را انجام دادند. زیاد به شانس اعتقاد ندارم و متاسفانه خوب امتیاز نگرفتیم که دلایل خاص خودش را داشت. در بازی‌های مهمی بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در بعضی از بازی‌ها هم از دقیقه نود به بعد گل خوردیم و البته خودمان هم اشتباهاتی داشتیم. متاسفانه فوتبال روی بدش را به ذوب‌آهن نشان داد. صمیمانه از زحمات رحمان رضایی تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه مربیگری موفق باشند.

خیلی‌ها معتقدند انتخاب رضایی از سوی باشگاه ذوب‌آهن یک تصمیم اشتباه بود.

خیلی از تیم‌ها از مربیان جوان استفاده کردند و نتیجه مثبتی گرفتند. باشگاه هم تصمیم گرفت رضایی که بازیکن قدیمی تیم بود و سابقه بازی در اروپا را هم داشت انتخاب کند. اگر فوتبال روی بدش را به ما نشان نمی‌داد رضایی هم برکنار نمی‌شد و همچنان هدایت تیم را بر عهده داشت. ما بازیکنان هم مقصر بودیم ولی وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد بیشترین ضرر را سرمربی می‌کند.

در مورد تغییرات مدیریتی و انتخاب فریدونی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه چه صحبتی داری؟

امیدوارم ایشان حاشیه‌ها را جمع کرده تا تیمی یکدل و متحد داشته باشیم. قبلا هم گفتم که نمی‌توان برخی مسائل را کتمان کرد، متاسفانه مدیریت قبلی با سرمربی سابق ارتباط خوبی نداشتند و این موضوع به تیم ضربه زد. برای موفقیت باید همدل باشیم.

فکر نمی‌کنی ذوب‌آهن گزینه سقوط باشد؟

روزهای سختی را تجربه می‌کنم و واقعا نگران هستم. از این به بعد باید خیلی مواظب باشیم و باید خوب امتیاز بگیریم که کار سخت‌تر از این نشود. هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم به شرطی که همه کمک کنند و تمام اعضای تیم و باشگاه همدل باشند. باید از هواداران هم عذرخواهی کنم که چنین نتایجی گرفتیم، امیدوارم در ادامه نتایج گذشته را جبران کنیم.

می‌گویند قرار است مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن انتخاب شود.

اطلاعات من هم در حد چیزهایی است که در سایت‌ها می‌خوانم. آقای حسینی مربی با دانشی است، نمی‌دانم چه کسی قرار است سرمربی شود ولی امیدوارم هر فردی که آمد تیم ما شرایط خوبی پیدا کند.

در بازی با سپاهان بعد از خطای خلعتبری، عصبانی شدی طوری که تا حالا خیلی از هواداران فوتبال چنین صحنه‌ای را در موردت ندیده بودند.

بله، متاسفانه در آن صحنه چنین اتفاقی رخ داد، آن هم در حالی که خلعتبری صمیمی‌ترین دوست من است. وقتی محمدرضا تکل زد ترسیدم و آن واکنش را نشان دادم، ولی بعد از بازی عذرخواهی کردم.

همچنان روی تصمیم خودت برای خداحافظی از فوتبال در پایان این فصل اصرار داری؟

در این فصل شرایط سختی را تجربه کردم و تمام تمرکزم روی این است که تیم از این شرایط نجات پیدا کند. از فردای خودم هم خبر ندارم و تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است. فعلا که تصمیم جدیدی ندارم، حالا باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود.

سپاهان هم با محرم نویدکیا که دوست صمیمی‌ات است نتایج خوبی گرفته است. فکر می‌کنی این تیم قهرمان شود؟

ذوب‌آهن که شانس کمی برای قهرمانی دارد و با این شرایط من طرفدار تیم شهرم هستم و دوست دارم سپاهان قهرمان شود. خوشحالم که سپاهان با نویدکیا نتایج خوبی می‌گیرد، امیدوارم ذوب‌آهن هم به روزهای خوب خودش نزدیک شود.

اخبار داغ 

گل دیدنی مهدی طارمی به براگا روی حرکت زیبای خسوس کرونا اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فوتبال ؛ سرپرست فدراسیون رد صلاحیت شد تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران لیورپول و شکست در 3 بازی پیاپی خانگی در لیگ پس از 58 سال نکات آماری بازی لیورپول - منچسترسیتی؛ گواردیولا و رکوردی که حتی در بارسلونا به ثبت نرسیده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رحمان رضایی قاسم حدادی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت:امروز برای ما ثبات خیلی اهمیت داشت که آن را نشان دادیم.
ژوزه مواریس افزود: از نظر احساسی ذوب آهن با توجه به شرایطی که از هفته قبل داشت کمی از ما در این بحث جلوتر بود ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم در شرایط سخت ثبات خود را نشان دهیم.
وی گفت: امروز ما با یک گل پیروز بازی شدیم و فکر می‌کنم که لیاقت این پیروزی و کسب ۳ امتیاز را داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: ما باید مقابل مشکلات بایستیم تا از این شرایط سخت عبور کنیم.
ژوزه مواریس افزود: هرچند که هواداران امروز آنچنان که باید حضور نداشتند و این طبیعی است چراکه آنها انتظار دارند در چند بازی اخیر عمل نکردیم و ما باید این شرایط را بپذیریم و برای بهتر شدن و تغییر آن تلاش کنیم.
وی گفت: همه هواداران قابل احترام هستند و ما باید برای آنها تلاش کنیم تا با اتحاد بیشتر به موفقیت‌های بهتر و بیشتری برسیم.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!