Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سنندج در جشن کارگری دهه فجر از کارگران به عنوان پیشگامان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کُردتودی، حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج صبح امروز در مراسم جشن انقلاب کارگران و تشکل های کارگری استان کردستان، گفت: کارگران بسیجی همواره در خط مقابله با دشمن بوده اند و اکنون نیز که دشمن شدیدترین جنگ اقتصادی را علیه ایران راه انداخته است این کارگران مخلص هستند که با تلاش های شبانه روزی هجمه های آنان را خنثی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگران جزو شریف ترین اقشار جامعه هستند و پیامبر(ص) بر دستان آنها بوسه زده و این بالاترین افتخار است و به همین منظور نیز نظام اسلامی همواره بر اهمیت جایگاه کارگر و کارفرما تأکید داشته است.

عسکری ابراز داشت: عمده وظیفه تحقق شعار جهش تولید در سال جاری بر دوش جامعه کاگری است و انصافاً در این شرایط سخت نیز همراه و همگام با این شعار بوده و کارهای خوبی انجام شده است.

فرمانده سپاه سنندج با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمنان انقلاب تصور می کردند نهایت عمر آن به بیش از یک سال طول نکشد و بساط آن در همان دولت موقت برچیده خواهد شد اما سه عنصر، ایمان به خدا، خلوص نیت و تقوای مردم در صحنه و رهبری واحد حافظ انقلاب شد.

وی به پیروزی های بزرگ هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: هنر امام (ره) در پیروزی این جنگ فرسایشی اتصال نیروهای مسلح با دریای بیکران مردم  بود.

عسکری به انقلاب شکست خورده مصر نیز اشاره کرد و گفت: انقلاب مصر هم مردمی بود و هم ایمان به خدا داشتند اما چون از رهبری واحد بی بهره بودند به سرانجام نرسید.

وی اظهار داشت: برای ادامه حیات انقلاب اسلامی و گام به سوی تمدن اسلامی باید گوش به فرمان رهبری بود و برای مردم احترام و اهمیت قائل بود، چون مردم در نظام اسلامی بالاترین جایگاه را دارند.

تنها راه حل خنثی کردن تحریم ها پایبندی به توان داخلی است

برهان صلواتی مدیرکل کار تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان کردستان نیز در این مراسم گفت: کسانی در جامعه ما هستند که بدون هیچ حقوق و مزایایی دل در گرو نظام دارند و با منش و رفتار خود حتی از یک مسئول دولتی بیشتر برای پیشبرد و توسعه کشور دلسوزی می کنند.

وی به اهمیت کار و روحیه بسیجی اشاره کرد و گفت: موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل بیماری کرونا و نهضت کمک های مومنانه بیانگر تاثیرگذاری روحیه و کار بسیجی است.

صلواتی بهره مندی از نیت خالص در صحنه ها و کارزارهای کشور را عامل بقا و سربلندی دانست و افزود: نمونه بارز این خلوص نیت شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز دنیای اسلام به آن افتخار می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی کردستان با بیان اینکه رفع مشکلات کنونی اقتصاد نیازمند روحیه بسیجی است، ادامه داد: جهش تولید را فقط منوط به واحدهای تولیدی نکنیم و این شعار باید در تمام لایه ها و امورات جامعه و زندگی روزمره خانواده ها جاری و ساری شود تا تحقق پیدا کند.

وی افزود: تغییر زمامداری ریاست جمهور در امریکا چیزی را برای ایران حل نمی کند و تنها راه حل خنثی کردن تحریم ها پایبندی به توان داخلی است و این مهم نیز باید در عمل نمایان شود.

در این مراسم از زحمات چند ساله بیژن عسکری فرمانده بسیج کارگری شهرستان سنندج تقدیر و تشکر شد و پرویزی به عنوان مسئول جدید این قشر معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود