Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان  آغاز شد.

بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن‌های مختلف استان مازندران، کار تصویربرداری این مجموعه مجدداً از روز گذشته در تهرانپارس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز علی فروغی مدیر شبکه سه از پشت صحنه این سریال بازدید وبا عوامل  بوتیمار گفتگو کرد.

این سریال تلویزیونی در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

بازیگران این سریال عبارتند از:

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی،؛ و بازیگران بومی و با سابقه تئاتر مازندران عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده و ...

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!

بازدید 12 سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» با بازی نوید محمدزاده و فرشته حسینی، زوج هنرمند ایرانی مورد توجه کاربران این سریال قرار گرفت. در این سکانس عکس‌های واقعی عروسی نوید و فرشته حسینی دیده می‌شود که در نوع خودش جالب است! این سکانس را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی