Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حمید لطف‌اللهیان روز دوشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: خدمات‌رسانی بهینه به مردم در دستور کار قرار گرفته و در حد توان مشکلات و نارسایی‌های موجود شهری برطرف شده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه شهرداری دنبال شناسایی منابع جدید درآمدی برای شهر است، افزود: شهرداری اردبیل مطالبات و خواسته‌های مردم را پیگیری کرده و از اجرای پروژه‌های زاید خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لطف‌اللهیان از مرمت عمارت شهرداری، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، پیاده‌راه عالی‌قاپو، بازگشایی شهیدگاه، احداث خیابان‌ها و میادین متعدد، راه‌اندازی فرهنگسرای بانوان و سرهنگ اصلانیان، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی میراشرف، همسطح‌سازی آرامستان‌ها، راه‌اندازی رینگ سلامت شورابیل، بازگشایی خیابان‌های اطراف شورابیل و احداث پل‌های عابر پیاده، پارکینگ‌ها به عنوان پروژه‌های ماندگار شهرداری اردبیل در ۶ سال اخیر یاد کرد.

وی گفت: سرانه فضای سبز در اردبیل به بیش از یک مترمربع افزایش یافته و در سال آینده کاشت ۵۰ هزار اصله نهال و گونه‌های مختلف گل‌ها پیش‌بینی شده و امیدواریم با همکاری مدیران شهرداری این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه تعرفه ۱۴۰۰ نه تنها مانع توسعه شهر اردبیل نیست بلکه به ارتقای کیفیت زندگی مردم کمک خواهد کرد، افزود: تعرفه سند راهبردی برای توسعه شهر اردبیل است و ما بر اساس این تعرفه به راحتی می‌توانیم خدمات شهری را ارتقا داده و حتی به کاهش هزینه‌ها کمک کنیم.

لطف‌اللهیان تشریح کرد: تعرفه سال آینده نه تنها مانع توسعه شهر اردبیل نیست بلکه شرایط کرونایی نیز در آن لحاظ شده و در برخی حوزه‌ها شاهد کاهش رقم تعرفه هستیم.

وی ادامه داد:‌ به تناسب توسعه شهری باید هزینه‌ها را در مجموعه شهرداری کاهش دهیم و در تعرفه سال آینده با دید کارشناسی و دقیق تعادل مناسبی را در بخش هزینه‌ای و درآمدها شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها شورای شهر توسعه ایران شهرداری اردبیل اردبیل اعتبارات بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر توسعه ایران شهرداری اردبیل شورای شهر توسعه ایران شهرداری اردبیل اردبیل اعتبارات بودجه ۹۹ اخبار کنکور شهر اردبیل توسعه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: همدلی و هم‌افزایی سازنده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و کمیسیون گردشگری شورای شهر و شهرداری یزد در توسعه پایدار گردشگری شهر میراث جهانی یزد، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از شورای اسلامی شهر یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در خصوص جلسه کمیسیون گردشگری شورا که با حضور سیدمحمد رستگاری مدیرکل اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: بر برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران تاکید شد.

وی ادامه داد: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده‌ها، اعلام آمادگی کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوطه توجه شود.

حقیرالسادات تصریح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری در خصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطرهای احتمالی حفظ شود.

وی گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت نهادها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 746732

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ۲ نرخی شدن تعرفه آب
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا