Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@07:08:23 GMT

ممنوعیت سفر به ۸ استان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۹۷۴۲

با توجه به افزایش دوباره مبتلایان کرونا و تعطیلات پیش رو، ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه تا پایان هفته منع تردد در ۸ استان را اعمال کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از خبرگزارسی صدا و سیما، با توجه به سیر صعودی کرونا در روز‌های اخیر و افزایش سفرها، ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز هفته محدودیت‌های منع تردد خودرو‌های غیربومی در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، فارس، هرمزگان، بوشهر، اصفهان و خراسان رضوی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گفته مسئولان، مسافران به هیچ عنوان به این هشت استان سفر نکنند چرا که از ورود آنان جلوگیری خواهد شد.

همه ورودی‌ها بسته شده و فقط خودرو‌های با پلاک بومی اجازه تردد دارند و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار پلاک‌های غیربومی است.

سفر به مشهد ممنوع

تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی برای سفر به مشهد نیست.
سرهنگ میش مست فرمانده پلیس راه خراسان رضوی از همه مردم خواسته در پایان هفته به مشهد مقدس سفر نکنند و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.   سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است
رئیس پلیس راهور مازندران: جاده‌های ورودی این استان برای سفر‌های پایان هفته بسته است.
سرهنگ بیگلری گفت: باتوجه به وضعیت زرد و نارنجی کرونایی در بیشتر شهر‌ها و شهر ستان‌های مازندران، گروه‌های گشت پلیس راهور استان در ورودی جاده‌های هراز، کندوان و فیروزکوه مستقر شده و از ورود مسافران برای سفر پایان هفته به استان، جلوگیری و برگشت داده و علاوه بر آن اعمال قانون نیز می‌شوند.

ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در گلستان

سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: علاوه بر جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های اعلام شده، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند ۵۰۰هزار تومان جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور خواهد شد.

برخورد با خودرو‌های غیربومی در ورودی‌های گیلان
رئیس پلیس راهور گیلان در ارتباط تصویری با خبر ۲۰ گیلان گفت: با ورود خودرو‌های غیربومی به گیلان برخورد می‌شود.

ممنوعیت سفر به جزایر هرمزگان
مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: از شنبه تردد دریایی گردشگران به جزایر هرمزگان بدون تست کرونا ممنوع است.
از امروز، ممنوعیت سفر به جزایر هرمزگان بدون تست کرونامحمد احمدی زاده در تماس تلفنی با خبرنگار صداوسیما مرکز خلیج فارس، افزود: تیمی از دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر شده اند تا از گردشگران تست کرونا بگیرند.

ممنوعیت سفر به شیراز
از امروز به مدت یک هفته سفر به چند شهر گردشگری ایران از جمله شیراز ممنوع است.
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا فارس گفت: علاوه بر جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های اعلام شده، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
عبدالرضا قاسم پور افزود: با اشاره به نزدیک شدن به نوروز و شلوغی‌های این ایام به ویژه سفر‌های نوروزی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به نوروز و در نتیجه شلوغی خیابان‌ها به دلیل خرید‌های نوروز از مردم تقاضا می‌شود حتی المقدور از آمدن به مراکز شلوغ خودداری کنند

ورودی‌های بوشهر از ۲۱ بهمن بسته می‌شود
استاندار بوشهر گفت: با توجه به تعطیلی آخر هفته جاری براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا برای جلوگیری از ورود مسافران و شیوع این ویروس، همه ورودی‌های این استان از ظهر روز سه شنبه ۲۱ تا پایان جمعه ۲۴ بهمن ماه بسته می‌شود
عبدالکریم گراوند افزود: بی توجهی و عادی انگاری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ورود بیش از حد مسافران به استان بوشهر باعث شد تا رنگ آبی شهر بوشهر از لحاظ شیوع کرونا به زرد تبدیل شود.

ورود خودرو‌های غیربومی به اصفهان ممنوع است
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص تردد‌های بین شهری در استان اصفهان اظهار داشت: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از روز شنبه با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تردد خودرو‌های غیر بومی به کلان شهر اصفهان از شنبه ۱۸ بهمن ممنوع است.

وی جریمه در نظر گرفته شده برای هر گونه ورود خودرو‌های غیربومی به اصفهان را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: از شهروندان درخواست داریم نسبت به رعایت قوانین و تردد غیر مجاز خودداری کنند. برچسب ها: ممنوعیت ، ممنوعیت تردد ، ممنوعیت سفر ، 8 شهر ، شهرهای مسافرپذیر ، کرونا ، کووید 19

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ممنوعیت ممنوعیت تردد ممنوعیت سفر 8 شهر شهرهای مسافرپذیر کرونا کووید 19 ورود خودرو های غیربومی ورود خودرو های غیر مقابله با کرونا ممنوعیت سفر پلیس راهور پایان هفته ورودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان