Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه تخصصی تولیدکننده لباس کار و مشاغل با هدف معرفی توانمندی بانوان سرپرست خانوار در طراحی و تولید این مصنوعات در بندرخمیر گشایش یافت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز دوشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی برای افراد آموزش دیده در حوزه خیاطی و پوشاک است تا بتوانند مهارت های خود را به نمایش گذاشته و بتوانند جذب مشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی ابراهیمی ادامه داد: این افراد می‌توانند نیازمندی‌های لباس صنایع هرمزگان در بخش‌های گوناگون را با کیفیت و کمیت مورد تقاضا طراحی و تولید کنند و بدین ترتیب به معیشت خود و خانواده خویش یاری رسانند.

وی تاکید کرد: رسته پوشاک و خیاطی جزو مشاغل خانگی و یکی از رسته های اشتغالزاست که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، باعث افزایش توان اقتصادی خانوارها و اقشار کم درآمد شده و امکان انجام آن نیز در خانه میسر است.

به گفته دبیر کارگروه اشتغال هرمزگان، امید می‌رود صنایع استان یا شهرستان‌ها نیز سفارش‌های لباس‌های کار خود را به این گونه افراد در درون استان بدهند.

ایرنا/

برچسب ها: هادی ابراهیمی ، لباس کار ، نمایشگاه تخصصی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MVb

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هادی ابراهیمی لباس کار نمایشگاه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد

حسین عباس‌نژاد از تعطیلی فعالیت بنادر مسافربری استان به علت شرایط نامساعد جوی خبرداد.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: رفت و آمد از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به قشم و هرمز و برعکس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی بیان کرد: فعالیت بنادر مسافری غرب هرمزگان و مسافرت به کیش نیز هم اکنون متوقف شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: مردم برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از مسیر بندر پل خمیز به بندر لافت (قشم) و بر عکس استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • توقف موقت فعالیت بنادر مسافری هرمزگان
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس