Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کهکشانی‌ها تا اینجای فصل جدید لالیگا، در تقلا بوده و بحران مصدومیت، تنها ۱۳ بازیکن را برای این تیم در آستانه نبرد با تیم تحت هدایت «خوزه باردالاس» باقی گذاشته است.

زیدان در این خصوص اظهار داشت: ما همگی در یک کشتی هستیم و من حمایت باشگاه را حس می‌کنم؛ شاید مردم تصور می‌کنند که صرفا حرفش را می‌زنم چون باید این کار را انجام دهم اما این تصور درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من وظیفه‌ام را می‌دانم؛ زمانی که اوضاع دشوار می‌شود، شما باید مسوولیت پذیر باشید. زمانی که شرایط پیچیده است باید ورق را برگردانید. می‌دانم تیم بزرگی دارم و هیچ چیز مانع سختکوشی ما نمی‌شود.

گمانه زنی‌ها در هفته‌های اخیر زیدان را احاطه کرده و مرد فرانسوی در پاسخ به این پرسش که آیا وی تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۲ به آن احترام خواهد گذاشت یا خیر، با پاسخی دوپهلو گفت: خواهیم دید. موضوع مهم این است که روز به روز پیش برویم و دغدغه من این است.

وی افزود: گذشته، گذشته است؛ حرف من این است که همه افرادی که اینجا هستند، لایق کار کردن هستند اما هرکس هرچه می‌خواهد می‌تواند بگوید. وظیفه ما این است که به کارمان ایمان داشته باشیم.

زیدان در ادامه گفت که هیچ دلیلی برای استعفا از شغلی که آن را دوست دارد، وجود نداشته و اضافه کرد: اگر کاری را که انجام می‌دهم، دوست دارم چرا باید استعفا کنم؟ البته شما روزهای بدی را پشت سر می‌گذارید و این طبیعت زندگی است. در مادرید ما می‌دانیم که در چه باشگاه بزرگی هستیم و وظیفه ما رقابت کردن است؛ در اینجا همیشه تغییرات وجود دارد.

سرمربی فرانسوی رئال همچنین در خصوص جراحی «سرخیو راموس» که منجر به نیمکت نشینی وی شده است، اظهار داشت: سرخیو لب مرز بود و همه چیز خوب و بی‌نقص پیش رفت. تصمیم مهمی برای او بود و حالا هم برای بازگشت پرانگیزه است.

با این حال، راموس تنها غایب رئال نبوده و «ایسکو» نیز قادر به همراهی سفیدپوشان نیست.

زیدان در این باره گفت: ایسکو تمرینات معمولش را انجام داده، میلیتائو و اودریوزولا هم غایب هستند. برنامه بازی‌ها گیج کننده است اما پیش از این در موردش حرف زده‌ایم و چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. فردا دوباره باید بازی کنیم و باید آماده باشیم؛ فصل بسیار متفاوتی داریم و باید خود را با شرایط وفق دهیم.

رئال مادرید در حال حاضر با هفت امتیاز کمتر از اتلتیکو صدرنشین پشت سر بارسلونا در رده سوم جای دارد.

برچسب‌ها رئال مادرید ایسکو سرخیو راموس مادرید زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید ایسکو سرخیو راموس رئال مادرید ایسکو سرخیو راموس مادرید زین الدین زیدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲