Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:09:01 GMT

مسوولیتهای اجرایی زنان در کردستان افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۰۸۲

مسوولیتهای اجرایی زنان در کردستان افزایش یابد

بە گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت بررسی روند اجرایی شدن سند ارتقای زنان و با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده برگزار شد، تحقق برنامە های تدوین شدە برای زنان را لازم اعلام کرد و اظهار داشت: مدیران باید به کاری که در حوزه زنان و خانواده انجام می‌دهند اعتقاد راسخ داشته باشند و این امر صرفا نباید شکل صوری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان توجه به نهاد خانواده و امورات مربوط به زنان در جهت بهبود شرایط و وضعیت آنان را یادآوری کرد و افزود: توجه به خانواده و زنان یکی از اقدامات مهم برای توسعه به شمار می‌رود و نباید صرفا توسعه را در کارهای عمرانی و ایجاد زیرساخت‌ها خلاصه کرد.

مرادنیا با بیان اینکه ادارات و نهادهای زیادی در حوزه زنان و خانواده مسوولیت دارند و تسهیلات مختلفی را برای اشتغال زنان پرداخت می‌کنند، اظهار داشت: باید روند پرداخت تسهیلات و شغل‌هایی که از آن محل ایجاد شده رصد کرد و اگر مشکلی در این خصوص وجود داشت آن را برطرف کرد.

استاندار کردستان تحقق عدالت جنسیتی را یکی از خواسته‌های مسوولان نظام اعلام کرد و گفت:  اعتقاد داریم که عدالت جنسیتی باید در همه سطوح و به‌ویژه در واگذاری مدیریت و مسوولیت‌ها رعایت شود.

مرادنیا گفت: بنا به دستور رییس جمهوری ۳۰ درصد مدیریت ها باید به زنان اختصاص پیدا کند که کردستان در این بخش در حال حاضر ۱۰ درصد را دارد و  باید کمبودها را جبران کنیم.

وی از مدیران استانی خواست در ماههای پیش رو نسبت واگذاری مسوولیت ها در ادارات به زنان جدی تر ورود کنند تا خواسته رییس جمهوری در این بخش محقق شود.

در این جلسه بعضی از مدیران دستگاههای اجرایی به ارائه اقدامات انجام شده در جهت ارتقا وضعیت زنان در استان پرداختند و حکم بازنشستگی اولین زن روستایی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اهدا شد.

معصومه ابتکار،معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده روز دوشنبه از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

شرکت در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، نشست زن کرد، سرمایه اجتماعی، بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی سنندج و حضور در برنامه گفتمان صداوسیمای مرکز کردستان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کردستان است.

برچسب‌ها کردستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی معصومه ابتکار بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی کردستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اشتغال زایی معصومه ابتکار بهمن مرادنیا اخبار کنکور جمهوری در امور زنان زنان و خانواده رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یکی دیگر از اعضای خانواده اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که «محمد عبدالکریم هنیه» نوه برادرزاده رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «شیخ رضوان» نوار غزه به شهادت رسیده است.

۲ روز پیش نیز «ملاک محمد هنیه» نوه خردسال اسماعیل هنیه بر اثر جراحت‌های وارده در نتیجه حمله چند روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل فرزندان و نوه‌های هنیه به شهادت رسید.

در نتیجه این حمله ارتش رژیم صهیونیستی ۳ پسر و ۳ نوه دیگر رییس دفتر سیاسی جنبش حماس به شهادت رسیده بودند.

خاندان هنیه در جریان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۶۰ شهید را در راه قدس و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 6081411

دیگر خبرها

  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • تولید نفت شیل آمریکا در ماه مه افزایش می‌یابد