Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:40:33 GMT

افتتاح ۶ طرح مختلف در زرند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۶۴۶

افتتاح ۶ طرح مختلف در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور واعظی معاون استاندار کرمان با سرمایه گذاری ۱۵۴ میلیارد ریال، ۶ طرح برق رسانی و خدماتی، ورزشی، تولیدی و کشاورزی در شهرستان زرند مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی صادق زاده فرماندار زرند در حاشیه این آیین گفت: اجرای برق رسانی به روستایی بنان با ۲هزار ۴۷۵ متر خط فشار ضعیف و ۷هزار ۱۱۰متر خط فشار ضعیف و بهره مندی ۳۰ خانوار (که قبل از این از شبکه برق مربوط به شرکت ذغالسنگ استفاده می‌کردند)، راه اندازی اورژانس شهری با هزینه ۳۰میلیارد ریال، راه اندازی تولیدات چوبی با هزینه ۳۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر به صورت مستقیم، احداث گلخانه هیدرو پونیک با اعتبار ۴۰میلیارد ریال، راه اندازی باشگاه ورزشی با اعتبار ۲۰میلیارد ریال و بهره برداری از طرح آسفالت روستای دشتخاک با اعتبار ۴ میلیارد ریال  از طرح‌های افتتاح شده هستند که در نهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با بهره برداری از طرح‌های یاد شده بیش از ۸۰۰ خانوار از مزایای آن‌ها بهره مند می شوند.

در مراسم افتتاحیه این طرح ها، بخشدار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی و محلی زرند و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح دهه فجر فرمانداری کرمان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه