Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مجموعه هایپرتایر با هدف تبدیل بازار سنتی لاستیک و آپاراتی‌ها به یک پایگاه مدرن بر پایه خدمات دیجیتال، بهمن ۹۵ فعالیت خود را آغاز و اکنون در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت، در کنار رونمایی از وب سایت جدید و توسعه ناوگان خودروهای بالانس و نصب در محل به ۲۰ عدد، پس از تجربه موفق مرکز خدمات در غرب تهران، برای گسترش فعالیت‌ها، مرکز خدمات جدیدی به وسعت ۳۶۰ متر در شرق تهران را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان فرقدین، مدیرعامل و موسس هایپر تایر در مراسم افتتاحیه شعبه شرق درحضور اصحاب رسانه ضمن اشاره به راه اندازی این استارت‌آپ، گفت: هایپرتایر بستری برای فروش انواع لاستیک‌های ایرانی و خارجی با امکان بالانس و نصب در محل یا در مراکز خدمات این مجموعه در غرب و اکنون در شرق تهران است. این مجموعه به بیان ساده یک فروشگاه بزرگ لاستیک فروشی و یک آپاراتی با تجهیزات مدرن در شکل و شمایل یک وب سایت است که لاستیک های ایرانی را با نرخ دولتی عرضه می‌کند و تایرهای خارجی آن بعضا از فروشگاه‌های سراسر کشور قیمت پایین تری دارند و با گارانتی ۵ ساله به مشتریان عرضه می شوند. 

وی افزود: هم اکنون ۵۰ نیروی انسانی در هایپرتایر شاغل هستند و با آغاز به کار مرکز خدمات شرق تهران، طی ۲ تا۳ ماه آینده امکان اشتغال ۱۰ نیروی دیگر نیز فراهم می‌شود. گستره فعالیت‌های کنونی هایپرتایر شامل استان‌های تهران و البرز است و  نخستین مرکز خدمات در غرب آغاز به کار کرد که انبار اصلی نیز در این مرکز قرار دارد. این مرکز با وسعت ۳۵۰۰ متر که شامل دو سوله ۷۵۰ متری است حدود ۲هزار متر فضای باز دارد و ۴ یونیت مدرن نصب ثابت در آن اماده ارائه خدمات به مشتریان است. فرقدین اضافه کرد: هایپرتایر در این مرکز امکان ذخیره سازی بیش از ۲۰ هزار حلقه انواع لاستیک سواری را دارد.

از شرق تهران تا سراسر ایران

مدیرعامل هایپرتایر راه اندازی مرکز جدید خدمات در شرق تهران را آغازی برای فرانچایز برند هایپرتایر در دیگر استان‌ها و یا به بیانی دیگر توسعه شعب عنوان کرد و گفت : ما تا کنون درخواست‌های متعددی از برخی استان‌ها نظیر خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، فارس، اصفهان، خوزستان و ... داشتیم اما به دلیل وجود برخی مشکلات در حوزه صنعت و بازار تایر و همچنین محدودیت‌های منابع، فعلا تصمیم گرفته‌ایم تا عادی سازی وضعیت صنعت و بازار لاستیک و خروج فضای کسب و کار این حوزه از التهاب، راه اندازی شعب جدید در دیگر استان ها را با عجله پیش نبریم و فعلا در حال مطالعه و بررسی روی این موضوع هستیم. به گفته فرقدین احتمالا از حدود یک سال دیگر هایپرتایر در دیگر استان ها علاوه بر تهران و البرز نیز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

در مسیر مدرن سازی بازار تایر

ساسان فرقدین، مدیرعامل مجموعه هایپرتایر معتقد است که افتتاح این مرکز بخشی از مسیر طی شده توسط یک استارت‌آپ برای تجاری سازی و پیشبرد فعالیت یک تفکر جدید برای بقا در بازار است. این فعال استارت‌آپی تغییر رویه بازار تایر از فروشگاه ها و آپاراتی های سنتی به مسیر نوین را موضوعی مهم عنوان می کند که فعالان این حوزه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. مسیر حرکت ما ساده و بدون مشکل نبوده چرا که تصمیم گرفتیم بازار سنتی را تغییر دهیم که مردم الزاما آماده پذیرش آن نبودند اما تلاش کردیم با صداقت، روشن بودن قیمت ها و خدمات، سرعت عمل و کیفیت در کنار پشتیبانی گسترده، بازار سنتی تایر را تغییر دهیم.

 وی افزود: موفقیت این بستر در پاندمی کرونا بیش از هر زمان دیگر مشخص شد به گونه ای که مشتریان با سادگی می‌توانستند این کالای تخصصی را در فضای وب بدون نیاز به خروج از منزل خریداری و بدون نیاز به مراجعه به یک مرکز نصب و بالانس، آن را در محل بالانس و نصب کنند.

پربیننده ترین جزئیات محصول جدید و کلاس A ایران خودرو مشخص شد قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۹۹/۱۱/۱۹ قیمت خودرو دنا در پایتخت +جدول ۲۰۶ تیپ ۲ آپشنال چند؟ +جدول قیمت خودرو سمند در هفته سوم بهمن +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تایر شرق تهران مرکز خدمات استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • بازار لاستیک ترمز برید