Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:56:04 GMT

تمهیدات ترافیکی ویژه روز ۲۲ بهمن در مشهد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۶۸۶

تمهیدات ترافیکی ویژه روز ۲۲ بهمن در مشهد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: پلیس راهور خراسان رضوی تمهیدات ویژه‌ای را برای بیست و دوم بهمن ماه در مشهد اجرا می‌کند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در اجرای این طرح، توقف وسایل نقلیه از ساعت ۲۳ روز بیست و یکم بهمن ماه تا پایان مراسم در رینگ میدان ۱۵ خرداد و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، طول خیابان امام رضا (ع) تا میدان بیت المقدس، رینگ میدان بسیج و مسافت ۵۰ متر در اضلاع مجاور، رینگ میدان بیت المقدس و زیر گذر حرم مطهر رضوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5142497

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد پلیس راهور رضا دهنوی 22 بهمن محدودیت ترافیکی ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ سید علی آسیایی، رئیس پلیس راهور استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، محدودیت های ترافیکی در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش.

سرهنگ آسیایی گفت: شهروندان و رانندگان می توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و... استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹فروردین آغاز و تا پایان مراسم ( حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه) ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست: ضمن رعایت محدودیت های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895896

دیگر خبرها

  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود