Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، سیامک ره‌پیک ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: دفتر خراسان‌جنوبی یکی از دفاتر استانی است که هیچ دغدغه‌ای در سال‌های گذشته در مورد انتخابات نسبت به آن نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق قانون اساسی نظارت بر انتخابات جزو وظایف شورای نگهبان است.

تلاش شورای نگهبان رعایت بی‌طرفی بوده است

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: گاهی در افکار عمومی و بین برخی نخبگان مسائلی در مورد شورای نگهبان مطرح می‌شود اما تلاش این نهاد در ادوار مختلف رعایت قانون و اصل بر بی‌طرفی و توجه به انصاف و اخلاق در برگزاری انتخابات بوده است. 

ره‌پیک با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده، اضافه کرد: در برخی حوزه‌ها نیز انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که برگزاری انتخابات پرشور نیازمند تلاش همه مجموعه‌های ذیربط است.

مشکلات کشور حتما حل خواهد شد 

وی عنوان داشت: ظرفیت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بزرگ و عمیق است و مشکلاتی که در کشور وجود دارد حتما حل خواهد شد چون مردم ایران در دوران مختلف مشکلات بزرگ و زیادی را پشت سر گذاشتند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمن با دست خالی ایستادند و این تهدید بزرگ را به برکت رهبری امام راحل و انسجام ملی پشت سر گذاشته شد که امیدواریم از گذر انتخابات پیش رو حرکت‌های بزرگی برای رفع مشکلات انجام شود.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار با بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تاکنون گفت: این انقلاب که با تقدیم شهدا و جانبازان و تحمل سختی‌های بسیاری به اینجا رسیده که اساسش بر مردم‌سالاری دینی و انتخابات است.

شورای نگهبان حافظ و امانت‌دار آرای مردم و عدالت بوده است

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی افزود: نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات در این ۴۲ سال بسیار مهم و با اهمیت بوده و این نهاد همواره حافظ و امانت‌دار آرای مردم و عدالت بوده است.

وی با بیان اینکه همه باید شاکر خداوند باشیم که دشمنان به نقشه‌های شوم خود در این خصوص نرسیدند، اضافه کرد: اگر انتخابات موفق و برخاسته از خواسته‌های مردمی برگزار شود به آرمان‌های انقلاب اسلامی وصل خواهیم شد.

گفتنی است در این نشست حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی به عنوان مسوؤول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان خراسان‌جنوبی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام علی محمدی مسؤول پیشین این دفتر تقدیر شد.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری خراسان جنوبی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان موادی از لایحه تجارت را اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)، با اصلاح مواد ۵۶۱ تا ۸۱۶ این لایحه موافقت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • پیام عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل از نگاه وزیر کشور و یک عضو شورای نگهبان
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • «طرح نور »؛ اجرای قانون به خواست مردم
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • اجرای طرح نور در مراغه