Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاونگ در دهه‌ی ۱۳۷۰ از معدود شرکت‌های ایرانی بود که به صنعت دان و کنسانتره ورود کرد و با استفاده از اصول فن‌آوری تغذیه و بکارگیری فرمولی متعادل و در عین حال غنی دست به تولید کنسانتره و مکمل‌های ویتامینه و معدنی برای جیره‌ی غذایی طیور زد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تلاونگ، این مجموعه چه به لحاظ اعتبارات و چه از حیث شکل‌گیری نوآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی، ارزش جدیدی در صنعت دان و کنسانتره کشور خلق کرد و این بار با اندوخته ی تجربی و تخصصی بیشتر برای ارائه کیفیتی برتر به این صنعت بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دان و کنسانتره از اصلی‌ترین ملزومات صنعت مرغداری است که پس از انقلاب ایران شرکت‌ها و اشخاص بسیاری سعی کرده‌اند در تولید آن کمک حال این صنعت باشند. کنسانتره و مکمل‌های معدنی و ویتامینه از اجزای اصلی یک جیره‌ی غذایی برای طیور هستند و حذف آن‌ها از دان بعنوان خوراک می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به سلامت پرندگان وارد کند.

نزدیک به ۳ دهه‌ی پیش تعداد تامین‌کنندگان دان و کنسانتره کشور که طبق استانداردهای جهانی به تولید این دسته از مواد خوراکی طیور مشغول بودند شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید.

شرکت تلاونگ در دهه ۷۰ از معدود تامین‌کنندگان این اقلام خوراک برای طیور بود. در آن دوره تلاونگ با استفاده از اصول فن‌آوری تغذیه و بکارگیری فرمولی متعادل و در عین حال غنی وارد این حوزه شد و آن طور که از آمار برمی‌آید چه در تضمین کیفیت و چه به لحاظ سود رسانی به صنعت، موفق ظاهر شد.

آنچه از صحبت‌های مهدی معصومی بنیانگذار شرکت تلاونگ قابل استناد است باور تلاونگ به تولیدات با کیفیت و برگرفته از تجربه و دانش متخصصین است. کنسانتره و مکمل‌های ویتامینه و معدنی که طبق اصول و با مواد اولیه کیفیت می‌تواند علاوه بر حفظ سلامت طیور به بهره‌وری بیشتر آن‌ها منجر شود.

تلاونگ بعنوان یکی از اصلی‌ترین مهره‌های صنعت دان و کنسانتره کشور با تجربه‌ای به قدمت صنعت، در دهه ۷۰ تلاش کرد تا با رویکردی صادقانه با برگزاری سمینارهای متعدد در سرتاسر ایران، فعالان صنعت مرغداری را با اهمیت استفاده از کنسانتره با کیفیت و مکمل‌های ویتامینه و معدنی در جیره‌ی طیور آشنا سازد.

تلاونگ با خلق ارزشی جدید در صنعت دان و کنسانتره کشور چه به لحاظ اعتبارات و چه از حیث شکل‌گیری نوآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی از تاریخ‌سازان این صنعت به شمار می‌رود.

تلاونگ در مدت فعالیتش در صنعت مرغداری کشور، دانش فنی خود را در بحث دان و کنسانتره ارتقا داده و این بار با اندوخته‌ی علمی و فنی بیشتر و با بکارگیری تجربه‌ی نیروی انسانی خود آمده است تا این تجربیات را در قالب ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و تضمین شده در اختیار صنعت قرار دهد.

به همین ترتیب تلاونگ قصد دارد با تولید کنسانتره و مکمل‌های معدنی و ویتامینه برای مرغ تخم‌گذار و گوشتی و مرغ مادر به این صنعت بازگردد.

علاوه بر آنچه از پیشینه‌ی تلاونگ در صنعت مرغداری گفته شد، عامل دیگری که تلاونگ اخیرا از آن بعنوان وجه تمایز خود با دیگر برندهای فعال در زمینه تهیه و تامین دان و کنسانتره یاد می‌کند، راه‌اندازی سیستم پاسخگویی به انتقادات و نظرات مشتریان و پشتیبانی تمام قد و پیگیری نظام‌مند دغدغه‌ی آن‌ها در بستر فرآیندهای مدیریت ارتباطات با مشتریان است.

در کنار نوآوری، تلاونگ‌ با اطمینان از تجربه خود، اعتماد مشتریان و تداوم ضمانت کیفیت در مسیری نو قدم گذاشته است. برای اطلاع از جزئیات تولیدات تلاونگ به وبسایت تلاونگ مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت تلاونگ غذای طیور تولید و تامین دان و کنسانتره دان و کنسانتره کشور کنسانتره و مکمل صنعت دان و کنسانتره صنعت مرغداری ی طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اسداللهی، دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش از انجام برنامه توزیع شیر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت منسجم‌تر خبر داد و گفت: این برنامه در سال تحصیلی جدید منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته برگزار می‌شود و امید می‌رود زنگ مهر و مدرسه با زنگ شیر آغاز شود.

اسداللهی: از ۲۳ مهر سال گذشته وزارت آموزش و پرورش تمام زیرساخت‌های خود را برای اجرای طرح توزیع شیر فراهم کرد و شرکت‌های لبنی در استان‌های مختلف برای کسب آمادگی فرصت خواستند. در برخی از استان‌ها شاهد بودیم توزیع شیر از دی آغاز شد، اما ۷۰ درصد کشور از آذر تحت پوشش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد دانش‌آموزان کشور شیر دریافت می‌کنند، گفت: در کشور ۵۰۰ واحد تولید لبنی وجود دارد و استاندارد‌های شیر مدارس بسیار سخت‌گیرانه‌تر از شیر بازار است. از بین ۵۰۰ شرکت، ۸۴ شرکت واجد شرایط شدند. براساس رتبه‌بندی و تمایل آنها ۲۰ شرکت از میان این شرکت‌های داوطلب وارد طرح توزیع شیر مدارس شده‌اند. برخی از شرکت‌های لبنی نیز در صف انتظار قرار دارند تا در صورت عدم توانایی شرکتی در تامین شیر، این مسئولیت بر عهده شرکت دیگری نهاده شود.

دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش‌وپرورش به سالم‌تر بودن شیر استریل اشاره کرد و افزود: عمده چالش در تامین شیر مدارس، تامین پاکت استریل است چرا که علیرغم ظرفیت تولید آن در کشور تنها ۲۰۰ میلیون پاکت تولید می‌شود. این در حالی است که برای تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز داریم. به واسطه تامین شیر مدارس، چند واحد لبنی که با ظرفیت کمتری کار می‌کردند به ظرفیت آنها اضافه شده و تولید پاکت نیز افزایش یافته است. به دلیل کمبود این پاکت‌ها در هفته‌های منتهی به عید به جای توزیع شیر در پاکت ۲۰۰ سی‌سی از پاکت یک لیتری استفاده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • ظرفیت سازی برای خرید بیش یک میلون تُن گندم در آذربایجان غربی
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • ۶۰ درصد صنعت طیور مشمول ارز دولتی است
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است