Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@09:28:41 GMT

مدافع بارسلونا بازی پاری سن ژرمن را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۱۴۵۶

مدافع بارسلونا بازی پاری سن ژرمن را از دست داد

رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسلونا دیدار مقابل پاری سن ژرمن را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر اوج گرفته و در لالیگا به صورت متوالی در حال کسب پیروزی است. اما شرایط این تیم در خط دفاعی چندان مساعد نیست و حالا نشریه آ.اس مدعی شد رونالد آرائوخو، مدافع اورروگوئه ای بارسلونا دیدار هفته بعد مقابل پاری سن ژرمن را نیز از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا دیشب در دیداری دشوار 2-3 بتیس را مغلوب کرد و رونالد آرائوخو در همین مسابقه و در اوایل بازی مصدوم شد.

 

 

آسیب دیدگی رونالد آرائوخو از ناحیه مچ پا بوده و به نظر می رسد او دچار پیچ خوردگی درجه دو شده است. البته زمان دوری این بازیکن از میادین هنوز به طور رسمی مشخص نیست و بازگشت این بازیکن به ترکیب به روند ریکاوری او بستگی دارد.

 

اما کادر فنی بارسلونا اطمینان دارد در دیدار هفته آتی مقابل پاری سن ژرمن در استادیوم نوکمپ خبری از رونالد آرائوخو در ترکیب نخواهد بود. به جز این بازیکن، جرارد پیکه نیز مدت هاست مصدوم شده و حداقل در مسابقه رفت او نیز قادر به بازی کردن نخواهد بود. به نظر می رسد رونالد کومان در این دیدار چاره ای جز استفاده از کلمنت لانگله و ساموئل اومتیتی در ترکیب ثتابت ندارد و خبری از رونالد آرائوخو در بازی رفت نخواهد بود.

بارسلونا پاری سن ژرمن رونالد آرائوخو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا پاری سن ژرمن رونالد آرائوخو رونالد آرائوخو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم

سرمربی بارسلونا وضعیت تیمش را در آستانه بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که پس از برتری 3 بر 2 هفته پیش شاگردانش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (سه‌شنبه) در بازی برگشت پذیرای نماینده فرانسه خواهند بود؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: پس از پنج سال ما برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. همه برای بازی فردا بسیار هیجان‌‌زده هستند. ما در بازی فردا به هواداران‌مان نیاز داریم و باید ورزشگاه مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه‌نهایی برسیم و در صورت موفقیت به انجام این کار، این موفقیت بزرگی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از بازیکنانش اظهار داشت: پدری و گوندوگان برای تحمیل ریتم بازی‌مان به حریف بسیار مهم هستند. اگر آنها خوب بازی کنند، شانس ما برای کسب پیروزی افزایش پیدا خواهد کرد. پدری می‌تواند فردا از ترکیب اصلی بازی را شروع کند. کریستنسن و سرخی روبرتو هم بازیکنان مهمی هستند که فردا آنها را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما بازیکنانی داریم که می‌توانند فردا عالی کار کنند.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره هافبک مراکشی پاری‌سن‌ژرمن که بازی رفت دو تیم را به خاطر محرومیت از دست داده بود، خاطرنشان کرد: پار‌ی‌سن‌ژرمن گزینه‌های زیادی دارد و برای همین پیش‌بینی‌اش سخت است که بدانیم آنها قرار است در بازی فردا با چه ترکیب و سیستمی بازی کنند. من بیشتر نگران پار‌ی‌ژرمن به صورت تیمی هستم اما اشرف حکیمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی

ژاوی همچنین درباره اینکه هوادارن چگونه باید از عثمان دمبله استقبال کنند که در بازی رفت پس از گلزنی به تیم سابق خود شادی گل کرد، گفت: قبل شروع بازی رفت با دمبله احوالپرسی کردم اما در پایان بازی زمان کافی برای دیدن او را نداشتم. در بازی فردا هم هواداران آنطور که دوست دارند، از او استقبال خواهند کرد. شاید فردا پیش از بازی با عثمان صحبت کردم. من از دست دمبله عصبانی نیستم، او زمانی که در بارسلونا بود در سطح بالایی بازی می‌کرد و در نهایت تصمیم به جدایی از بارسا گرفت و من هم باید به تصمیمش احترام بگذارم.

وی در خصوص دو سه‌گانه قهرمانی که به عنوان بازیکن با بارسلونا و زیرنظر پپ گواردیولا و لوئیس انریکه کسب کرد، یادآور شد: پپ و انریکه تأثیر زیادی روی من به عنوان بازیکن آزاد گذاشتند. پیش از این هم گفته بودم که گواردیولا، انریکه و آراگونس بیشترین تأثیر را در دوران بازیگری من داشته‌اند.

سرمربی بارسا همچنین درباه حضور چهار مربی اسپانیایی (گواردیولا، ژاوی، انریکه و آرتتا) در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که هر چهار نفر به نوعی در باشگاه بارسلونا پرورش یافته‌اند، اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم این تصادفی باشد. مدرسه بارسلونا مربیان زیادی تولید کرده و این فلسفه بارسا است. این یک مزیت برای بارسلونا است و DNA باشگاه همین است.

تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 22:30 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجوئیک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد