Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: میزان عیدی مستمری بگیران صندوق روستایی و عشایری برای افرادی که مستمری آن‌ها از تاریخ ۹۹/۶/۳۱ برقرار شده مبلغ پانصد و ۵۰ هزار تومان است.

او با بیان اینکه عیدی مستمری بگیران تا اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود، افزود: مستمری بگیرانی که مستمری آن‌ها از تاریخ ۹۹/۷/۱ برقرار شده مبلغ دویست و ۷۵ هزار تومان عیدی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد ابراز کرد: مبلغ کلی پرداخت بیمه به مستمری بگیران استان یزد یک میلیارد و ۹۰۰ ملیون تومان است که به سه هزار و ۷۲۹ نفر از مستمری بگیران استان پرداخت می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال جاری۵۳ درصد افزایش مستمری انجام گرفته است، گفت: افزایش حقوق مستمری بگیران در سال جاری برای اولین بار در استان انجام پذیرفت که کلیه حقوق مستمری بگیران این صندوق معادل سطح مستمری آن‌ها با میانگین همان سطح در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستاییان و عشایر عیدی مستمری بگیران مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم