Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار توسط دانش‌آموزان و معلمان سطح کشور در قالب پویش کمک مومنانه، جمع‌آوری و تبدیل به بسته‌های ارزاق شد و در اختیار خانواده دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی باستان در حاشیه آئین اهدای ۳ هزار تبلت و بسته کمک آموزشی در قالب مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، تشکل‌های دانش آموزی، معلمان و مدیران مدارسآ از آغاز دوران کرونا یعنی از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون، اقدام به راه اندازی سه پویش ملی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پویش اول مواسات و همدلی بود که در راستای تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در بحث کمک‌های مومنانه شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، خاطرنشان کرد: در این پویش به دانش آموزان اعلام کردیم که محوریت این پویش با خود شما است و با کمک معلمان‌تان سعی کنید بتوانید منابع مالی را از خیرین، خودتان، معلمان و سایر منابع در دسترس جمع آوری کنید و این کمک‌ها را تبدیل به بسته‌های ارزاق کنید و به خانواده‌ دانش آموزان نیازمند تحویل دهید.

باستان ادامه داد: در نهایت تاکنون، ۴۲ میلیارد تومان اعتبار توسط دانش‌آموزان و معلمان سطح کشور در قالب این پویش، جمع آوری و تبدیل به بسته‌های ارزاق شد و در اختیار خانواده دانش آموزان نیازمند قرار داده شد.

وی با بیان اینکه پویش دوم با نام همکلاسی مهربان از تیرماه سال جاری آغاز و تا ۲۲ بهمن امسال ادامه دارد؛ گفت: هدف از این پویش، تامین نوشت افزار ایرانی-اسلامی برای دانش آموزان نیازمند بود که در قالب این پویش اعلام کردیم که هر مدرسه یک پایگاه همدلی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، عنوان کرد: در این پویش با مشارکت مدیران مدارس با همکاری تشکل‌های دانش آموزی، معلمان و با محوریت بسیج داشن آموزی این پویش راه اندازی شد و در نهایت ۳۱۵ هزار بسته لوازم تحریر ایرانی-اسلامی که نیم نگاهی به جهش تولید نوشت افزار داخلی داشت، جمع آوری شد و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

باستان با بیان اینکه پویش سوم ما طی سال جاری با نام نذر هوشمند است؛ اذعان کرد: مسئولان آموزش و پرورش اعلام کردند که ما ۳.۵ میلیون دانش آموز مدارس سطح کشور، فاقد تبلت و تلفن همراه هستند و این نکته موجب شد تا ما احساس تکلیف کنیم و پویش سوم ملی بر این اساس، راه اندازی شد.

وی هدف از این پویش را تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند برشمرد و اضافه کرد: این پویش از آبان ماه امسال آغاز و همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، متذکر شد: رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کردند که شبکه مردمی در کمک به مردم و حل نیازمندی‌های مردم است و لذا یکی از این نیازمندی‌ها در همین حوزه دانش آموزی است که در واقع این پویش تا هر زمان که نیاز باشد، ادامه خواهیم داد.

باستان تصریح کرد: در قالب این پویش تاکنون، ۴۰ هزار تبلت و گوشی همراه تامین شده است و به دانش آموزان نیازمند واگذار شده است.

وی افزود: ما با کمک سایر تشکل‌ها در تلاش هستیم تا بتوانیم تعداد بیشتری تبلت و گوشی همراه خریداری و تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، یادآور شد: در پویش همکلاسی مهربان، خود دانش آموزان چشم اندازی طراحی کردند که در این طرح، نداشته باشیم دانش آموزی که به خاطر نداشتن نوشت افزار از تحصیل باز بماند و در پویش نذر هوشمند، چشم انداز این بود که نداشته باشیم دانش آموزی که به خاطر نداشتن تبلت و گوشی هوشمند از تحصیل باز بماند.

باستان بیان کرد: استان مازندران یکی از فعال ترین استان‌های کشور در سازمان بسیج دانش آموزی در دو پویش همکلاسی مهربان و نذر هوشمند است که یک سوم این گوشی‌ها در استان مازندران تامین شد.

وی ادامه داد: استان مازندران نزدیک به ۱۵ هزار گوشی هوشمند و تبلت با کمک دانش آموزان، تشکل‌ها، خیرین، مدیران و معلمان تهیه کردند و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، تاکید کرد: این ظرفیت در استان مازندران وجود دارد که تمامی نیازمندی‌های این بخش در این استان مرتفع شود و حتی بتواند استان معین یک استان کم برخوردار تبلت و گوشی هوشمند در کشور نیز شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور دانش آموزان نیازمند قرار استان مازندران گوشی هوشمند تبلت و گوشی جمع آوری تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ارومیه ای جان بخش دو بیمار نیازمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در نخستین عمل اهدای عضو سال جدید  ۲ عضو بدن بانوی ۶۹ ساله ارومیه‌ای به بیماران نیازمند اهدا شد .

  اعضای بدن «هاجر ایمانلو» که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌اش اهدا شد.

   ۲ کلیه این بیمار مرگ مغزی شده   به ۲ بیمارکه در صف دریافت کلیه قرار داشتند، پیوند زده شد.

عملیات اهدای عضو   در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه انجام شد  .

 اعضای قابل اهدای فرد مرگ مغزی شامل قلب، ریه‌ها، کبد، روده، کلیه‌ها، لوزالمعده، پانکراس و برخی بافت‌های بدن از جمله پوست، تاندون، غضروف، استخوان، مغز استخوان، دریچه قلب و قرنیه است.

 

دیگر خبرها

  • بانوی ارومیه ای جان بخش دو بیمار نیازمند
  • قرائت قرآن با برجسته‌نگار دانش‌بنیان در صداو سیما/افزایش قیمت تبلت نابینایان به ۹۶ میلیون تومان
  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان