Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@11:24:50 GMT

تماس تلفنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با پوتین

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۱۸۴۷

« بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با « ولادیمیر پوتین » با وی بر سر مسائل منطقه‌ای گفت‌و‌گو کرد.

به نوشته وبگاه روسیاالیوم، کاخ کرملین اعلام کرد که در این گفت‌و‌گوی تلفنی دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و مسائل مورد توجه طرفین به خصوص در شرایط فعلی منطقه بحث و رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دولت روسیه، مسأله مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین تحولات سوریه از مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌و‌گو بود.

پوتین و نتانیاهو همچنین توافق کردند که هماهنگی‌ها میان روسیه و رژیم صهیونیستی در موضوعات مختلف ادامه یابد و دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه‌ای مدعی شد که در این تماس تلفنی دو طرف در خصوص مسائل منطقه‌ای و استمرار هماهنگی‌ها در خصوص تحولات امنیتی در منطقه گفت‌و‌گو کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو ولادیمیر پوتین بنیامین نتانیاهو روسیه ولادیمیر پوتین نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران خارجه ایران و عربستان در خصوص آخرین تحولات منطقه

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت و گو و رایزنی کردند.

 به گزارش ایسنا،حسین امیرعبداللهیان در این تماس توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه اقدام نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به تعرض رژیم صهونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را در چارچوب دفاع مشروع مطابق ماده ۵۱ منشور ملل متحد توصیف کرد.

فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز منطقه به ثبات و امنیت و گسترش همکاری های منطقه و بین المللی بین دو کشور تاکیدکرد.

طرفین همچنین بر استمرار رایزنی ها بین دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • لاوروف در تماس تلفنی به امیرعبداللهیان چه گفت؟
  • جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر
  • قطر: اقدامات اسرائیل موجب بی ثباتی در منطقه است
  • تاکید السودانی و بن سلمان بر لزوم توقف تجاوزات به غزه
  • امیرعبداللهیان: رژیم اشغالگر صهیونیستی ریشه اصلی ناامنی است
  • اقدامات رژیم صهیونیستی موجب بی ثباتی در منطقه شده است
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و عربستان در خصوص آخرین تحولات منطقه
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت