Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در همایش تجلیل از دست اندرکاران و اعضای هیئت اسکیت استان کرمان که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور پاریزی مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان، اعضای هیئت و اعضای هیئت رئیسه هیئت در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجرگفت: فجر انقلابی ما به دست رشادت مردی ها، مجاهدت‌ها و مبارزات روشنفکران و انقلابیون به دست آمده و حاصل این تلاش ها، شکست رژیم استبدادی شاهنشاهی بود که این امر موجب شد تا نظامی در کشور اسلامی ما شکل گیرد که بر پایه عنصر‌های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه امروز لازمه تلاش همه، برای نگهدای این نظام، بیش از پیش احساس می‌شود، افزود: ۴۲ سال از پیروزی این انقلاب می‌گذرد، مطمئناً هم اکنون تعداد زیادی از نسل اول انقلابی‌ها در بین ما نیستند و تعدادی نیز امروز در کهنسالی بسر می‌برند، لذا اگر امروز راه این عزیزان را ادامه ندهیم، آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکره این انقلاب وارد می‌کنیم.

آشورماهانی تصریح کرد: به عنوان یک جوان به شما عزیزان توصیه می‌کنم، با تثبیت و نهادینه سازی آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلابی تلاش کنیم تا این انقلاب سیرش را در مسیر اصلی خود ادامه دهد تا ما شاهد گام‌های بلند در راه تعالی این انقلاب باشیم.

او با اعلام اینکه هیئت اسکیت استان کرمان به واسطه تلاش‌های کارکنان و حمایت‌های اداره کل، هم اکنون وضعیت خوبی دارد، بیان داشت: تمام اعضای این هیئت، همواره فکر و ذکرشان همراهی و مساعدت برای توسعه و تعالی این ورزش در اقصی نقاط این استان پهناور است.

آشورماهانی با بیان اینکه هم اکنون هیئت اسکیت استان کرمان، بیش از ۶ سال است که در بهترین وضعیت یعنی در جمع استان‌های برتر کشور قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک در بالاترین سطح خود یعنی رتبه اول یا دوم کشور قرار گیرد.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان با اشاره به اینکه به زودی شاهد افتتاح دفتر هیئت اسکیت شهرستان کرمان با مساحت ۱۴۰ متر مربع خواهیم بود، از کلنگ زنی پیست اسکیت شهرستان شهربابک خبر داد و گفت: پیش بینی می‌کنیم این کار در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شود.

آشورماهانی از افتتاح پیست اسکیت شهرستان انار خبر داد و افزود: فاز نخست این پیست به بهره برداری رسیده است و هم اکنون به دنبال هماهنگی‌های لازم برای افتتاح فاز بعدی آن هستیم.

او تصریح کرد: احداث پیست اسکیت اختیار آباد نیز به زودی استارت می‌خورد و تصمیم به ساخت پروژه سرپوشیده در رشته اسکیت در شهرستان‌های کرمان و سیرجان داریم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر