Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در جشن بزرگ صبر و شکر که در حرم امامزاده مختار(ع) برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، گفت: خودم به عینه اسارت، بندگی، ذلت و تحقیر ملت ایران را در زمان پهلوی می‌دیدم و لمس کردم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران از ناحیه کسانی که به دنبال یغما بردن ثروت‌های این کشور بودند تحقیر می‌شدند چقدر مستشار خارجی در این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن موقع که استاد دانشگاه و رده بالای ما شاید ۵ هزار تومان حقوق می‌گرفتند فیش حقوقی یک مستشار خارجی با عنوان حق" توحش" ۵۰ هزار تومان بود بعد عده‌ای نشسته و می‌گویند چقدر آن زمان خوب بود.

وی بیان کرد: در همین استان کهگیلویه و بویراحمد یک دانشگاه نداشتیم در بهمئی مدرسه راهنمایی نبود و برای تحصیل می‌رفتیم بهبهان یا تشان بهبهان.آن زمان هیچ‌گونه جاده و امکاناتی نداشت.

 

این مسئول با بیان اینکه انقلاب خدمات زیادی ارائه کرد البته موانعی هم سر راهش ایجاد شد، گفت: طی این ۴۲ سال ترورهای ابتدای انقلاب، جنگ هشت ساله دفاع مقدس، تحریم‌ها و مشکلات موانع سر راه انقلاب بودند.گاهی تهدید می‌شدیم خانواده خودم را تهدید کردند می‌گفتند اگر از انقلاب دست نکشم ما را قطعه قطعه می‌کنند و لحظات ترس و وحشتی ایجاد می‌کردند تا چراغ انقلاب را خاموش کنند.

جنتی‌پور یاد شهید سید علی نورالدینی اولین شهید انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی‌داشت و ضمن روایت شهادت این شهید والامقام گفت: این انقلاب همین‌جوری به دست نیامد،انقلاب با ایثار، از خودگذشتگی انسان‌های توانمند به ثمر رسید و خداوند حافظ این انقلاب است.

 

این مسئول بیان کرد: اگر خداوند حافظ این انقلاب نبود در جنگ تحمیلی که تمام دنیا پشت سر صدام بود همان جنگ کافی بود. جنگ تحمیلی بر هر کشور دیگری تحمیل شده بود یک ماه دوام نمی‌آورد اما با عنایت خداوند ایران اسلامی از این گردنه به سلامت عبور کرد.

جنتی‌پور بیان کرد: در زمان پیامبر (ص) امت رسول‌الله در شعیب ابی‌طالب رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی متحمل شدند انقلاب اسلامی شعیب‌های بی‌شماری پیش‌رو داشت اما به حول و قوه الهی و ایثار امام و دیگر بزرگان پشت سر گذاشته بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمانی در کهگیلویه و بویراحمد جوانان حاضر نمی‌شدند زیرپرچم شاه سربازی بروند اما همین استان بیش از ۲ هزار شهید والامقام تقدیم کرد. 

وی بیان کرد: طی این چند سال خیلی‌ها دوست بودند اما دشمن شدند و فتنه کردند اما خون‌های پاک اجازه نمی‌دهد این فتنه‌ها منجر به نتیجه شود، باید بدانیم فتنه کیست؟

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی یاسوج شکر پهلوی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات