Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@03:57:21 GMT

چوکا باید ۳ امتیاز بازی را کسب می‌کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۲۲۲۸

چوکا باید ۳ امتیاز بازی را کسب می‌کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی لطیفی عصر امروز دوشنبه پس تساوی تیمش مقابل تیم استقلال ملاثانی، گفت: توانستیم حریف را تجزیه و تحلیل کنیم و در نیمه اول موقعیت‌های خوبی را داشتیم و باید در نیمه اول برنده از میدان خارج می‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه تیم استقلال ملاثانی نفرات خوبی را در اختیار دارد، افزود: می‌دانستیم حریف خوزستانی سعی می‌کند از فاصله بین دفاع و دروازه استفاده کند که تلاش کردیم تاکتیک آنها را خنثی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش با بیان اینکه ما با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: ما در پنج پست بازیکن نداریم و از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می‌کنیم اما با این وجود آنها عملکرد خوبی داشتند.

در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و چوکای تالش عصر امروز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 5142608

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال چوکا تالش استقلال ملاثانی لیگ دسته اول فوتبال ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان شیراز شهرستان کرج شیوع کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندونگ: عاشق راموس و البته استقلال خوزستانم!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع سنگالی استقلال خوزستان یکی از خریدهای پنجره زمستانی این تیم بوده که توانسته به خوبی در جمع آبی‌ها و طی هفته‌ها یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم سیروس پورموسوی بوده است.

او در دیدار برابر نفت آبادان نیز زننده یکی از گل‌های تیمش در جدال حساس با نفت آّبادان بود. مدافع سنگالی استقلال خوزستان درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: از ابتدای تمرینات بعد از آخرین بازی روی این بازی تمرکز داشتیم. ما بازی بدی را به تیم حریف (پیکان) واگذار کرده بودیم. در آن بازی به هیچ عنوان نباید بازنده خارج می‌شدیم. عدالت فوتبال را شاهد نبودیم. درباره صحنه گل حریف بحثی ندارم و نمی‌خواهم وارد آن شوم اما تیم ما کاملا برتر بود و آن پنالتی همه چیز را برهم زد.

وی ادامه داد: ما به دنبال برد مقابل نفت بودیم. آنها تیم خوبی هستند. یک برد ارزشمند و شاید باورنکردنی را هفته گذشته کسب کرده بودند و از این نظر با برتری ذهنی مقابل ما قرار گرفته بودند. اما جنگ برای پیروزی در ذهن ما وجود داشت و در تمامی دقایق بازی آن را دنبال می‌کردیم. اگر دقت کرده باشید حتی در دقایق پایانی ما با تعداد نفرات بیشتر در منطقه جریمه آنها حضور داشتیم. ما یک ماموریت داشتیم و آن پیروزی در این بازی بود و البته به آن ایمان هم داشتیم.

مدافع سنگالی استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم در جدول گفت: وقتی پیشنهاد استقلال خوزستان را پذیرفتم خودم را مهیای یک چالش بزرگ کردم. بازی‌های آنها را دیده بودم و می‌دانستم می‌توانیم در کنار هم شرایط را بهتر کنیم. در بازی‌های اخیر شاید دقایق کوتاهی بوده که نمایش خوبی نداشتیم. نباید این اتفاق بیفتد. ما باید شرایط را به سمتی ببریم که برنده شویم. برنده و برنده تا امتیاز ماندن. این ماموریت ماست. همگی ما در این باره مسئول هستیم.

اندونگ درباره گلزنی مقابل نفت آبادان گفت: برای یک مدافع در کنار وظایف تدافعی برای حفظ دروازه، اینکه گل هم بزند و برنده بازی شود یعنی تکمیل تمام اتفاقات خوب در یک بازی. این اتفاق شیرینی برای من بود و مسلما خاطره انگیز هم خواهد بود. پیام‌های زیادی بعد از بازی دریافت کردم و الان در بهترین شرایط روحی قرار دارم و برای بازی بعدی و یک برد بزرگ دیگر لحظه شماری می‌کنم. 
وی درباره سبک موردعلاقه‌اش و اینکه صفحه شخصی‌اش را با اسم راموس در کنار نام خود قرار داده است گفت: من عاشق سبک بازی این مدافع فوق العاده و بی همتا هستم. او برای من تمام زندگی است. نمی‌گویم شبیه او هستم! (خنده) البته که سبک بازی او را دوست دارم. همه ما در کنار هم هستیم تا بهترین اتفاق برای استقلال خوزستان رقم بخورد و این بزرگترین ماموریت ما خواهد بود.

از آرژانتین تا ایران؛ شرایط برای تو در این لیگ به چه شکل است؟ مدافع سنگالی در این خصوص اینطور می‌گوید: اشتراک هر دو کشور این است که هر دو عاشق فوتبال هستند. بی نهایت عاشق فوتبال. من هم الان عاشق استقلال خوزستان شده ام. در خیابان همه می‌گویند باید استقلال خوزستان در لیگ بماند. من هم هر لحظه این جمله را مرور می‌کنم. آنها عاشق فوتبال هستند و انرژی خوبی می‌دهند. لیگ ایران سخت است. هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و بازی کاملا فیزیکی است. بازی مستقیم از سوی خیلی تیم‌ها دنبال می‌شود و این کار را برای هر مدافعی سخت‌تر می‌کند. با این حال ما در این هفته‌های باقی مانده به دنبال انجام ماموریت بزرگ خودمان خواهیم بود. این را به تک تک هواداران استقلال خوزستان قول داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اندونگ: عاشق راموس و البته استقلال خوزستانم!
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • روزهای خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا؛ 2.44 امتیاز به ازای هر بازی
  • ۲ امتیاز حیاتی از رقابت طلا و مس در نقش‌جهان/مرتجی: آینده خوبی در انتظار است